Skrållantreffet

Skrållan

Forumet er livet
Lager en ny tråd jeg, så får vi litt bedre oversikt!

Hva ble det til? Var vel tirsdag 18.januar som ble sagt? [:)]

Hvem kommer, hvor skal vi møtes, og når?

Det ble jo foreslått at vi spiser litt, og kanskje spaserer en tur etterpå? Hva med Peppes på Aker, er ikke det en barnevennlig plass? [:)]

Jeg er med[:)][:)]

Jeg kan når som helst på dagen, så hva passer best for deg Skrållan?
Pepper på Aker Brygge er supert, der har de lekerom og plass til mange vogner, så det er helt gull.

Jeg vet ikke om jeg kommer med begge gutta eller bare han minste, det tar jeg som det kommer[:)]

Gleder meg[:)]

Nei, vi har jo fri hele dagen vi, så vi kan når det passer dere best [:)]

Gleder meg masse jeg også, dette blir koselig! [:)]

jeg vil gjerne bli med..,skal ringe å høre ang den timen på hs om jeg kan bytte den først hvis ikke må vi komme innover til oslo etter det..

ORIGINAL: peca

jeg vil gjerne bli med..,skal ringe å høre ang den timen på hs om jeg kan bytte den først hvis ikke må vi komme innover til oslo etter det..

Når er timen da? Om du ikke får bytta den, så er det jo ikke verre enn at vi møtes når dere er ferdige vet du [:)]

ORIGINAL: Skrållan

Når er timen da? Om du ikke får bytta den, så er det jo ikke verre enn at vi møtes når dere er ferdige vet du [:)]

mener å huske at timen er 10.30..men skal sjekke imorgen..

mener å huske at timen er 10.30..men skal sjekke imorgen..

Gjør det. Går an å treffes på ettermiddagen også vet du [:)]

fikk ikke byttet time men har time på hs kl 9.30 så kjører vi innover til oslo etter det..er der rundt 11.30-12..

når og hvor skal vi møtes??

Skal vi si kl 12 da, jenter? Noen innvendinger? [:)]

og hvor, ble det enkelt og greit Peppe's på Aker brygge?

Jeg kan ikke før etter to, men da møter jeg bare dere litt senere om det er greit [:)]

Når jeg tenker meg om, så passer det finfint med rundt kl 14 for vår del også, så kan Tobias sove først. Da blir både han og jeg triveligere [8D]

Hva sier dere andre?

To er fint for meg også[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Jeg vet ikke? Pleier det å være mye folk der da? *bonde i byen*

Sikkert lurt å bestille, så er vi sikker!

nå sitter jeg på bussen på vei til oslo ser ut som jeg rekker treff imorgen fra 1500, men uten Mia[&o]

Lyst å oippe på flyet i morgen tidlig jeg nå så jeg får møtt dere [8D][:)]

ORIGINAL: Black Beauty

nå sitter jeg på bussen på vei til oslo ser ut som jeg rekker treff imorgen fra 1500, men uten Mia[&o]

Koselig om du kommer alene også da! [:D][:D]

ORIGINAL: sølvi86ogTheaIrene

Lyst å oippe på flyet i morgen tidlig jeg nå så jeg får møtt dere [8D][:)]

Kåååååm ååååååån! [:D][:D]

Da blir det klokka 14 på Aker brygge? [:)]

Noen som passerer rundt Karl Johan/stortinget mon tro, som har lyst til å spasere med oss dit? [:)]

Da blir det klokka 14 på Aker brygge? [:)]

Noen som passerer rundt Karl Johan/stortinget mon tro, som har lyst til å spasere med oss dit? [:)]

kl 14 ja..gleder oss..Pia emilie gleder seg til å møte ida og få en ny venn..
vi blir sikkert godt kjent mamma,sa hun før hun gikk i seng..[;)]

vi kommer til oslo rundt 12..tenkte å ta en liten spasertur rundt i byen..så kanskje vi kan gå sammen..

Back
Topp