skotips?

Tove81

Elsker forumet
Jeg var på skobutikken i går og skulle finne pensko til Lukas men han har så små føtter!! Fant ut at han MÅTTE ha str 18 ellers ble det atl for stort! men tydeligvis så er det vist sånn at jo mindre sko jo dyrere. For de eneste skoene jeg kunne finne kostet nesten 500 kr! Så er det andre her med miniatyr føtter, hvor kjøper dere sko og hva betaler dere? Bare syns det er litt dyrt å betale 500 kr for sko som han bare sikkert får brukt ett par ganger..

Har du sjekka på Heppo?? Ei med små føtter her også... Er dyrt med sko[:'(]

ORIGINAL: Iverill

Jeg betalte 600 for det ene paret og 700 for sko og sandal på tilbud.
Vi har Ecco og Pony sko.
Kvalitetssko koster..

Jeg har ikke giddet og kjøpe pensko. Her får hun bruke de hvite blinkesandalene til bunaden [8D]

Han skal i konfimasjon og feire 17 mai. så noe burde han vel ha. Han har ikke selv ennå, men står mye og har gått noen skritt så KANSJE han går til da.. i så fall er det ikke best med sko da?

ORIGINAL: *Julia89*

heppo? er det en butikk eller merke?[8D]

ORIGINAL: Emmerense

skal han gå ute med dem eller er det for å gå inne i? På etsy fins veldig masse "fintøfler", så hvis du ikke ikke trenger ordentlige sko, så er jo det et alternativ. Jeg elsker disse: http://www.etsy.com/listing/62391900/pink2blues-benjamin-baby-shoe-in-wool?ref=sr_gallery_2&ga_search_query=wool+baby+shoes&ga_search_type=handmade&ga_facet=handmade og de har flere typer og farger

åh de var kjempefine! [:D] men trur ikke at de hadde passet til matrosdressen.. for det er det han skal ha på seg[;)]

Sjekket sparkjøp og økonomisko?
Jonah har også miniføtter.. Jeg sliter med å finne sko til han i liten nok størrelse! Har ikke sett noen steder at de har 16 eller 17.. Så jeg håper han venter litt med å gå ennå, så føttene kan vokse litt. [8D]

ORIGINAL: Delirious

Sjekket sparkjøp og økonomisko?
Jonah har også miniføtter.. Jeg sliter med å finne sko til han i liten nok størrelse! Har ikke sett noen steder at de har 16 eller 17.. Så jeg håper han venter litt med å gå ennå, så føttene kan vokse litt. [8D]

18 er de minste de selger, og på billige skobutikker så begynner str på 19 eller 20[:-] Var på eurosko og der hadde de kun får sko i str 18, så trur ikke du finner sko i Jonah i en vanlig skobutikk nei. Får bare kjøpe tøfler, lukas går med str 6-12 mnd og de er litt store, men funker fint [:)]
Men syns ikke det går helt til matrosdress[;)]

ORIGINAL: Tove81

ORIGINAL: *Julia89*

heppo? er det en butikk eller merke?[8D]

Nettbutikk [:)]

På H&M har de jo også sko..under 100lappen for pensko:-)

H&M tenkte jeg også på:) Der har de små størrelser. 

Back
Topp