Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så bra! Hvordan ser den ut? Har de flere varianter der?Kan ikke svare på alle spørsmåla dine, men vi har en fra Jula som funker helt perfekt![]()
Samme her, brukte min senest igår og funker bra og ikke bråker den fryktelig mye syns jeg ;-)Kan ikke svare på alle spørsmåla dine, men vi har en fra Jula som funker helt perfekt![]()
Hun fikk aldri våte sko i fjor, men i går kom hun hjem og var kliss våt nedi gummistøvlene. De var fortsatt kliss våte i dag, selv om vi hadde tatt ut sålene. Blir vel med av slikt i år som småttisene våre har passert 2 år.Trur ikke det er så stor kvalitetsforskjell. har vurdert å kjøpe det selv. Hater våte sko. Så må nok bruke det selv også.
Ja de har vel en for ett par sko og en for to. Vi tok med 2, en til hver av kidsaså bra! Hvordan ser den ut? Har de flere varianter der?
Takk! Da kjøper jeg den. Billigere enn Expert hvertfall. Kunne visst kjøpe vottetørker også som man fester på røret til skotørkeren. Sjekket ut hjemmesiden dems nå. Takk for tips, tenker ikke over at jula har tingJa de har vel en for ett par sko og en for to. Vi tok med 2, en til hver av kidsaDen er hvit med 4 svarte slanger bare. Helt genial og kan ikke skjønne hvordan vi klarte oss uten!
![]()
Hehe. Ja er noe med det. Hu her datt i en vanndamm på ferie. Så da måtte støvlene henges opp i campingvogna. Heldigvis trengte vi ikke de på flere dager. Men hadde vært fint med skotørker da.Hun fikk aldri våte sko i fjor, men i går kom hun hjem og var kliss våt nedi gummistøvlene. De var fortsatt kliss våte i dag, selv om vi hadde tatt ut sålene. Blir vel med av slikt i år som småttisene våre har passert 2 år.