Skotørker

Huleboer!

Juli 2013 og desember 2014❤
Juli13-jentene
Januarskatter 2015
VIP
Har aldri hatt skotørker før, men nå må jeg ha det. Er det kvalitetsforskjell på disse? Hva bør jeg kjøpe og hva koster dette? Hva må jeg evt tenke på før jeg kjøper en?

Kan ikke svare på alle spørsmåla dine, men vi har en fra Jula som funker helt perfekt:D

Trur ikke det er så stor kvalitetsforskjell. har vurdert å kjøpe det selv. Hater våte sko. Så må nok bruke det selv også.

Vi har ein som mannen kjøpte på Expert, men e lenge sia. Det som er greit, er at det er både "timer" og "on/off". Lett å gløyme at den står på, så veldig glad i å sette på antall minutt.

Kan ikke svare på alle spørsmåla dine, men vi har en fra Jula som funker helt perfekt:D
Samme her, brukte min senest igår og funker bra og ikke bråker den fryktelig mye syns jeg ;-)

Når jeg kjøpte min hadde de to normale skotørkere, til et par sko og til to par sko :-) vi tok den til et par sko for var tilbud til 100 kr ;-)

Trur ikke det er så stor kvalitetsforskjell. har vurdert å kjøpe det selv. Hater våte sko. Så må nok bruke det selv også.
Hun fikk aldri våte sko i fjor, men i går kom hun hjem og var kliss våt nedi gummistøvlene. De var fortsatt kliss våte i dag, selv om vi hadde tatt ut sålene. Blir vel med av slikt i år som småttisene våre har passert 2 år.

så bra! Hvordan ser den ut? Har de flere varianter der?
Ja de har vel en for ett par sko og en for to. Vi tok med 2, en til hver av kidsa:) Den er hvit med 4 svarte slanger bare. Helt genial og kan ikke skjønne hvordan vi klarte oss uten!:D

Ja de har vel en for ett par sko og en for to. Vi tok med 2, en til hver av kidsa:) Den er hvit med 4 svarte slanger bare. Helt genial og kan ikke skjønne hvordan vi klarte oss uten!:D
Takk! Da kjøper jeg den. Billigere enn Expert hvertfall. Kunne visst kjøpe vottetørker også som man fester på røret til skotørkeren. Sjekket ut hjemmesiden dems nå. Takk for tips, tenker ikke over at jula har ting:)

Hun fikk aldri våte sko i fjor, men i går kom hun hjem og var kliss våt nedi gummistøvlene. De var fortsatt kliss våte i dag, selv om vi hadde tatt ut sålene. Blir vel med av slikt i år som småttisene våre har passert 2 år.
Hehe. Ja er noe med det. Hu her datt i en vanndamm på ferie. Så da måtte støvlene henges opp i campingvogna. Heldigvis trengte vi ikke de på flere dager. Men hadde vært fint med skotørker da.

Skotørker er en sånn ting man ikke tenker over at man får bruk for, og så viser d seg å være helt supert!

Tørker sko, støvler, votter osv

Ikke glem at sko er støpt og ikke sydd sammen. Så når dere bruker skotørker er det stor fare for at skoene går opp i støpet og de lekker.

Ikke noe reklamasjon på slike selvpåførte skader...

Åh Gud skotørker! Det er jo himmel på jord fra barndommen! varme sko! :-) det må jeg kjøpe og :-)

Vi har en billig en. Den funker, men tar litt tid. Er fire slanger, men for at sko skal tørke på overflaten, må jeg også legge en slange oppå i tillegg til å ha nedi :p

Vi hadde forresten tørkeskap da jeg vokste opp. Det var fint :D Rett på med varmen dresser, sko og votter <3

Back
Topp