skostr?

[Lisa]

Forelsket i forumet
Hvilken skostr. bruker dere til de små nå?

Tenkte å kjøpe nye joggesko til snuppa i str. 22, men dama på butikken mente at jeg burde kjøpe i str. 25 (snuppa var ikke med, men hun regna med hun måtta bruke den str. pga alder...)

Dumt å kjøpe i str. 22 da kanskje? Ganske sikker på at de passer fint...

lotta går i 24 og molly i 23

De aller fleste sko er i 24 nå, men kjøpte sandaler i 25. De er det litt mer å gå på - er jo en stund til sommeren enda [:)]

Vi kjøpte 23 til snuppa. og d ser ut som d var veldig riktig... I siste utgave av foreldre og barn er d en artikkel omå velge riktig sko str til barna. der sto d at skoen skulle være ca 12mm lengre enn barnets fot

ORIGINAL: dripdrop

22 - 23 bruker snuppa her [:)]

Her og.
Å si at alle på den alderen bruker str 25 høres for meg ut helt på jordet å si av en som jobber i skobutikk.

22 i pensko/sandaler
23 i vanlige sko/stvler ol.

23 og 24 er vi oppi nå..kommer ann på om skoen er stor i str eller ikke...

Det er jo så forskjell på sko? Han bruker enda cherroxene sine i str. 22, mens vinter støvlene og joggeskoene er 26. Kjøpte et par crocs på plantasjen i 26 og de kunne vi bare glemme, de var altfor små [;)]
Så jeg kjøper ikke sko uten at Eirik er med [;)]

24 er stort sett det han har av vårsko.

orker sjeldent å ha han med å handle, men kjøper og eventuelt bytter når han har prøvd de. har sluppet og bytte noe av de som er kjøpt i 24 nå.

Lille tupp bruker str 24 nå.

bruker 22 og 23.må alltid prøve.varierer veldig fra merke til merke!men 25 hadde hun hvertfall svømt i..merkelig ting å si av en som jobber i skobutikk[8|]

25, men str varierer jo en del på merkene....

ORIGINAL: Knottet2

23 og 24 er vi oppi nå..kommer ann på om skoen er stor i str eller ikke...

Samme her [:)]

her er vi oppi 25 :)

føttene er også anderledes fra person til person, likens som sko er forskjellig fra merke til merke :)

Back
Topp