skostr ?

Mammasinegull

Glad i forumet
Hvilke skostr bruker marsgullene nå ? Helle er midt i mellom 26 og 27, syns det virker veldig stort... [8|]

Har foresten skiftet nick, var mammentilHelle

[;)]

ORIGINAL: Natalies mamma

Her bruker hun 23, hun har alltid hatt små føtter[:D]

Gratulerer med tvillinger forresten[:D][:D] Tror ikke jeg har fått med meg at du skulle ha engang! Hehe[:)]

25-26.. Han har også ganske store føtter[:D] De står støtt da, spm gubben sier[:D]

Str. 24, men tror vi må opp i 25, kanskje 26 i vintersko[:)]

Lukas bruker 23. Ganske små føtter ja.. Får fortsatt på seg gummistøvlene i strl 21 som vi kjøpte når han var ett år...

har litt forskjellig he he.

Alt fra 23-25 Men de i 25 er støvler og egentlig litt store

Oi... jeg trodde min hadde store føtter... hehe... Hun bruker 20 [:)] 

Leah bruker 21.. Samme som lillebroren [8|]

23-24 [:)]

Gratulerer så mye med tvillinger [:D] 

ut i fra andre her inne har Helle store føtter [:D]

str 20 og 21 hørtes vanvittig lite ut ! vet ikke om Helle har brukt sko i den str engang [8D]

ORIGINAL: Natalies mamma

Her bruker hun 23, hun har alltid hatt små føtter[:D]

Sjekket tilfeldigvis skoene hennes istad, det var visst str.22[8D][8D] Så mindre enn jeg trodde. Men gummistøvlene vi har kjøpt inn nå er, str. 23 da[:)]

Gratulerer med tvillingene[:D] snuppa her bruker str 23 enda, men er nok litt på tampen. Begynner på 24 snart tenker jeg.

23, men bruker også 21 enda i joggeskoene- de er vel akkurat passe når jeg måler innersålen på foten, så tror jeg bør pakke vekk de snart.

her er det str. 25 som gjelder =) blir nok 26 i vinterskoene(hvertfall)..
Lillegutt har gått opp 2 str. i løpet av sommeren..

Bigfoot [;)]

Har akkurat kjøpt sko i 25![:)]

Hupp [:)] Vi måtte opp i str 29 for å få store nok vinterstøvler med plass til ullsokker i.

Min sønn har nok skikkelige pailabber.

Back
Topp