Skostørrelser

Kristin86

Glad i forumet
Hmm... Lyst til å kjøpe sko til Andreas til vinteren.
Vet dere om de små vokser fort i fotlengden?

Jeg har sko til Åshild i str 19 og med mindre hun vokser mye i beina snart, så er ikke de passelige før til neste vinter. hehe. Hun har str. 13/14 nå. hvor store føtter har deres babyer?

Må måle dem. Hittil har han ikke brukt sko med vanlig skostørrelse. Bare sånne tøffelaktige sko fra Robeez. Sew er i størrelse 6-12 måneder. Så jeg aner ikke...

ORIGINAL: Basselusk

Jeg har sko til Åshild i str 19 og med mindre hun vokser mye i beina snart, så er ikke de passelige før til neste vinter. hehe. Hun har str. 13/14 nå. hvor store føtter har deres babyer?

Mulig Celine har store, for hun må opp i 16/17[&:][:D]

Men dere må huske på at skoen ikke skal sitte akkurat, det skal vare en halv til en cm frem i tåa..
Siena har ett par sko i str 18 og nå som hun har vent seg til dem, går det kjmpefint.[:D]
De vokser vist ganske fort i bena de små, så jeg har kjøpt et par gore tex-sko i str 21 håper det passer seg sånn at vi ka bruke dem enten til høsten el til vinteren igjen[:)]

Skjønner at Åshild har små føtter. Kjøpte sandaler til henne på Kapp Ahl i sommer og de var vel 14, tror jeg. [8|] Både Eirik og jeg har pailabber så skjønner ikke hvem hun har det etter![8|] *host*

Skjønner at Åshild har små føtter. Kjøpte sandaler til henne på Kapp Ahl i sommer og de var vel 14, tror jeg. [8|] Både Eirik og jeg har pailabber så skjønner ikke hvem hun har det etter![8|] *host*

He he[:D]

Og jeg skjønner ikke hvorfor Celine har store føtter, for jeg har nydelige små askepottføtter[:)][:D]

Det blir ikke helt det samme med de skoene tror jeg, for sandalene jeg kjøpte til henne på h&m er str 13/14.

ORIGINAL: iQra82

Det blir ikke helt det samme med de skoene tror jeg, for sandalene jeg kjøpte til henne på h&m er str 13/14.

Ok. Er vel gjerne forklaringen det da. Men de skoene jeg har kjøpt i str 19 er GoreTex og de er iallefall KJEMPEstore til henne nå.

Bruker dere sko på barna nå..før de kan gå? Har ikke begynt å tenke på å kjøpe sko til Isa engang jeg...Husker at Aurora fikk sko da hun begynte i bhg (hunvar 11 mnd), og de var str 19..men hun var ganske lita..Isa har sånne tøfler fra Decoy i str 6-12 mnd og tror det er 16-18...

vi har brukt sånne "strømpesko" til henne fra HM tror jeg det var...de var str 16-18 mener jeg, og de er for små nå... sko har hun ikke enda, men tror nok vi måtte kjøpt en str 19 nå hvis hun skulle hatt

Back
Topp