Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja. Kanskje hun vokste fra seg litt nå daKjøpte 21 i midt januar. I begynnelsen av mars måtte vi opp i 23. Bruker 23 ennå. Håper ikke hun tar et hopp til på sko str ennå. Men er vist vanlig at de vokser ca 1.5-2 cm i løpet av et år når de er så små. Så får håpe hun er ferdig med å vokse i bena for en liten stund. [emoji4]
Ja, jeg pleier å tegne av foten, klippe ut og ta den med. Så ser jeg på innersåla hvordan de er i cm Men må jo ha mulighet til å bytte dersom de ikke passer hjemme. Kjøpte et par sko fra Bisgaard, de var ALT for trange. Seriøst.. skjønner ikke hvordan noen barn kan få dem på seg engangStørrelse 22 i de hun har nå, men varierer jo så veldig i størrelsene. Syntes skokjøp til de små er veldig vanskelig!
Har vikingstøvler i 21, tilsvarer 20 omtrent. Passer greit, men bør nok byttes her når jeg tenker meg om21/22. Men har et par gummistøvler i 20 som passer enda
Er de små altså? OJ har viking nå og samme str som andreHar vikingstøvler i 21, tilsvarer 20 omtrent. Passer greit, men bør nok byttes her når jeg tenker meg om
Ja! Men disse er flere år gamle. Arvet. Litt forskjell på modellene...Er de små altså? OJ har viking nå og samme str som andre
Ah dasåJa! Men disse er flere år gamle. Arvet. Litt forskjell på modellene...
Arvet av kusinen. Veldig kjekt Min eldste brukte aldri støvler i 21, for de første skoene hennes var vel i 22-23.Ah daså
Aha ja her følger de hverandre ganske mye. Frøkna er litt større da i kroppArvet av kusinen. Veldig kjekt Min eldste brukte aldri støvler i 21, for de første skoene hennes var vel i 22-23.
Litt forskjell på dem ja, men samtidig er de ganske like
Her var storesøster litt større, litt kraftigere og "stødigere". Større hender og føtter. Som far si tenker jegAha ja her følger de hverandre ganske mye. Frøkna er litt større da i kropp
Ah ja . Her var frøkna ca 300g merHer var storesøster litt større, litt kraftigere og "stødigere". Større hender og føtter. Som far si tenker jeg
Var også 100g større ved fødsel. (dog 1 cm kortere)
Ok De veide hhv 3,6 og 3,7. Men yngste var bare 33 cm rundt hodet! eldste var 36.Ah ja . Her var frøkna ca 300g mer
Begge mine 36 rundt hode. 3,3 og 3,6 kgOk De veide hhv 3,6 og 3,7. Men yngste var bare 33 cm rundt hodet! eldste var 36.
Greit å være litt stor og da Vokser i rykk og napp.Her bruker lille gutten min str 26 i alle skoene sine [emoji85][emoji4] Han er en stor gutt da i forhold til alderen [emoji1]