Skostørrelse

*trinemor*

Gift med forumet
Hvilken skostørrelse bruker barna nå?

Vi var og kjøpte Viking Gore Tex joggesko til henne idag, og hun måtte ha 26 [:)] vokst litt i vinter [:D]

Frøkna her bruker 23 nå![:-]

22/23...

Sondre har 25 både i sko og støvler nå [:)] Har Geox sko, har bare hatt Geox både sommer og vinter, kjempefine sko [:)]

Ca 26. Men det kommer an på skoen.

Han har str. 24 i skoa han har brukt i vinter, men måtte opp i str. 25 nå. [:)]

26-27

24

24/25

Målte i butikken å dama sa ca 24,men ble 23 da 24 ble alt for stort enda.
Største problemet hans er at han har så brede bein og så høyvrist at skoene er vanskelige å ta på[8|]

23/24 :)

23

ORIGINAL: Julemamman

23/24 :)

Frøkna di sine føtter har vokst bra, ser jeg:) Husker du kommenterte at hun hadde så små føtter. NÅ har hun i hvert fall vokst forbi Alma...[;)]

Hehe, ja hun har vokst en størrelse i føttene på bare en mnd nå.. helt utrolig

De aller fleste skoene hennes nå er i 23, men vi har noen converse og boots i 24.
på denne tiden i fjor var hun en størrelse 19. Og mens de fleste her var størrelse 21 og 22 var hun fremdeles størrelse 17. hehe

men godt at hun begynner å få størrelse på føttene. Hun har vokst myyye i det siste, men hun har mine bein, og de blir Laaaaange..
Mine bein er 1,15cm, og jeg er høy i livet. Kiera bruker nå 104 i bukser.. de er veeeeldig store i midjen, og akkurat passe lange.

Så om et par år skal hun røntges for å se hvor høy hun blir. Under 180 er greit, over er ikke greit..

Vi måtte kjøpe 24 da vi kjøpte nye joggesko idag. [:)]

Back
Topp