SkoSko...

lillegull11

Gift med forumet
Februarlykke 2015
ja altså må kjøpe meg noen nye sko og jeg liker ikke helt den nye moten de har inne på butikkene :P
så leter da altså rundt på nettet og prøver og finne noen da jeg får fullt av gnagsår av converse skoene jeg har nå.. skal også gå praksis i barnehage nå så de burde jo være behagelige å gå på .. også skal de brukes ellers ogsåå.., Liker noe ala det her. må ikke være mønser eller sånn stoff,, men den størrelsen,, siden jeg ikke er så glad i jogge sko ;) har sett så mange som går rundt med så fine sko men jeg finner jo aldrig noen selv.. så kanskje dere har noen fine gode sko dere anbefaler og kanskje har link ? ;) setter pris på det for jeg finner virkelig ikke drømmeskoa hehe :P
N også ;)
M6111S002-Q11@12.jpg

Ps et lite tips- kjøp sko som har god såle/demping og ikke tynn enkel såle/uten demping.

Jeg har gode salomonsko som jeg går i til vanlig (det er nå meg i hverdag) Så hadde jeg en dag i byen med en del gåing, og ala tøysko på meg... Kjentes godt i bekkenet- som jeg ALDRI er plaget med ellers...
Vi blir jo forhåpentligvis endel større og tyngre, og da mener jeg skotøy er litt viktig..

Lykke til i jakten for sko som er gode og fine til deg :)

Eg kjøpte desse adidas skono i sist veka. Å da e ein drøm å gå i...:) Ikkje heilt din stil sikkert, men te jobb/kvardags/ tur do e da dei beste skono eg har hatt!!! :) Eg står heile dagen ( er frisør) men har ingen problem med å hiva meg ut på tur rett ette jobb, so lenge eg har gode sko som disse ;) ;)ImageUploadedByBV Forum1411301057.480703.jpg

Eg kjøpte desse adidas skono i sist veka. Å da e ein drøm å gå i...:) Ikkje heilt din stil sikkert, men te jobb/kvardags/ tur do e da dei beste skono eg har hatt!!! :) Eg står heile dagen ( er frisør) men har ingen problem med å hiva meg ut på tur rett ette jobb, so lenge eg har gode sko som disse ;) ;)Vis vedlegget 79019
Du bruker de hele dagen på jobb?:)

Back
Topp