Kaktus_86 Elsker forumet 6 Mai 2014 #21 Ei stund spiste han bare skorpene og nekta å spise resten ;-) nå varierer det. Han er mer glad i knekkebrød. Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
Ei stund spiste han bare skorpene og nekta å spise resten ;-) nå varierer det. Han er mer glad i knekkebrød. Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
OptimistHoppa Forumet er livet *MIA* 6 Mai 2014 #22 Ja, han spiser stort sett alltid skorpene. Tror han liker dem
Flangre Elsker forumet 6 Mai 2014 #23 Sjelden de spiser skorpene, men jeg bryr meg ikke nevneverdig. Gir dem til hunden, så blir han lykkelig i noen sekunder
Sjelden de spiser skorpene, men jeg bryr meg ikke nevneverdig. Gir dem til hunden, så blir han lykkelig i noen sekunder
Shadow Juni12s aktive VIP ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Oktoberbarna 2021♡ 6 Mai 2014 #24 Flangre skrev: Sjelden de spiser skorpene, men jeg bryr meg ikke nevneverdig. Gir dem til hunden, så blir han lykkelig i noen sekunder Klikk for å utvide … her gir Amina dem selv til hunden Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
Flangre skrev: Sjelden de spiser skorpene, men jeg bryr meg ikke nevneverdig. Gir dem til hunden, så blir han lykkelig i noen sekunder Klikk for å utvide … her gir Amina dem selv til hunden Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app