Skorper

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Spiser de små skorpene på brødskiva? I dag ville plutselig lillegutt ikke spise de! Han pleier å spise de uten noe tull!

Hva gjør mam da? Får de ikke mer mat hvis ikke de spiser skorpene? Skal man bare overse det? Får håpe det var et engangstilfelle :p

Spiser deres små skorpene?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Her får han ikke mer om han ikke spiser skorper:D samme i barnehagen..
Går stort sett bra:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

hun spiser de ikke, er generelt lite interessert i brødmat så presser ikke på skorpene slik at hun ikke nekter fullstendig å spise det :p

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Snuppa spiser skorper innimellom. Men jeg er bare glad til om hun spiser skive i hele tatt så bryr meg igrunn ikke om hun spiser skorpene eller ikke:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi trodde ikke hun spiste skorper, fordi hun la de igjen og kastet de på gulvet.

Så var jeg med på frokost i bhg og da spiste hun skorper uten problemer. Fikk forklart at det ikke er mer mat før skorpene er spist opp.

På kvelden så ville hun ikke ha skorper og ba om mer mat. Sa at hun måtte spise opp alt før hun fikk mer og jammen mei har hun spist skorper siden. :)

Snuppa her spiser ikke skorper. Har igrunn aldri gjort det:) hender hun spiser dem av og til. Det er en kamp jeg ikke ser på som "viktig" enda, så får ta det etter hvert:)

hun spiser de ikke, er generelt lite interessert i brødmat så presser ikke på skorpene slik at hun ikke nekter fullstendig å spise det :p

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
Höres ut som snuppa mi ;) men det er blitt litt bedre :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Varierer fra brød til brød :-P Noen skorper er jo håpløse å spise.

Jeg stresser ikke med det når de er så små, har aldri opplevd en 3.5-åring som ikke spiser skorper på alle de åra jeg har jobba i bhg feks, det kommer egentlig av seg selv når de blir eldre ;-)

Vet at på småbarn der frøkna går har de mer fokus på skorpene siste året på småbarn, men de mener også det er viktigere at barnet spiser og har "lekekrefter" enn at barnet skal gå sulten fra bordet fordi det ikke vil spise skorpa på den halve skiva ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Her har det vært skorpe nekt lenge.... men det stresse je ikke med

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Orker ikke den kampen. Er bare glad hun spiser.
Noen skorper spiser hun, men ser jeg at skorpene virker tørre eller seige, så skjærer jeg dem bare av.
Hun lærer tidsnok å spise hele skiva, så jeg stresser ikke med det.

Stort sett, hender hun ikke gjør det men lager ingen stor sak av det.

Av å til :P varierer fra dag til dag

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Spiser de innimellom...Bryr meg ikke så mye om akkurat det egentlig. Han spiser de vel en eller annen gang:P

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Orker ikke den kampen. Er bare glad hun spiser.
Noen skorper spiser hun, men ser jeg at skorpene virker tørre eller seige, så skjærer jeg dem bare av.
Hun lærer tidsnok å spise hele skiva, så jeg stresser ikke med det.
Samme gjør jeg:)

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Ligger igjen ganske mye skorter stort sett bestandig ja;) Har heller ikke tatt den kampen enda:)

Storebror - juni 12 <3
Lillebror - juni 14 <3

Back
Topp