skomoten nå?

EmmaT

Gift med forumet
liker vi?

[8|] jeg har skodilla, men kan faktisk gå inn i en skobutikk .. for så å komme tomhendt ut igjen [:-]

ja, det er leeenge siden jeg har kjøpt sko!

jeg også.. gå tomhendt ut altså..

men fant selvfølgelig et par sånna "tøfler" i går jeg ville ha, men da var de jo utsolgt for størrelsen min [:-]

ORIGINAL: Bymusa

nå må jeg jo inn på skosider å se, og jeg sier bare

OMG.... er jesus sandaler kommet på moten.... nå går verden adundas[8D]

nå må du gi deg, slutt å shave under arma og kjøp deg et par ..

Disse har jeg kjøpt i brunt med gullglitter... love them;o) skal gå med de i ett bryllup og fire..

Og i dag kjøpte jeg sånne kawasaki sko i hvitt og lyseblått-rutete!! haha, måtte le når jeg kom hjem...
Er det denne moten dere ler av?? [:D]

ORIGINAL: Camomille

Disse har jeg kjøpt i brunt med gullglitter... love them;o) skal gå med de i ett bryllup og fire..

Og i dag kjøpte jeg sånne kawasaki sko i hvitt og lyseblått-rutete!! haha, måtte le når jeg kom hjem...

jeg lo og av sånne spisse sko for noen år siden, og nå har jeg pigede meg 5-6 par i skapet [:D]

tycker de är väldig fin sko mote du.. jag..=)

Hvor i all verden ble bildet av???

slike kawasaki sko har jeg og[:D][:D] i hvite

Av årets skorunde, har jeg invistert i disse foreløpig, så må si jeg er fornøyd. Er noen sesonger det er helt umulig å finne noe man liker[:-]

Back
Topp