Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi kjøpte superfit førstegangssko på våren i år og har kjøpt superfit vintersko nå. Rett og slett fordi de satt bedre på foten hennes. Hun har en smal fot, men litt høy. Hun er 15 mnd nå.
Viking eller superfit joggesko
Viking eller adidas goretex høst/vår sko
Viking vintersko til gutten og superfit vintersko til jenta
Viking støvler og viking cherrox
Har ikke noe bestemt merke jeg kjøper når det kommer til joggesko, prøver litt forskjellig også lar jeg guttungen som er 4 bestemme litt selv også. Førstegangssko til snuppa gikk vi for ecco da jeg likte dem ganske godt, brukt det merke frem til nå for en måneds tid siden. Nå bruker eldste gutten cherrox og lillesnuppa dock boots. Har kjøpt viking vintersko til dem da jeg syns de virker veldig gode og har hørt mye bra om dem
Viking støvler på dem begge også. Sandaler prøver vi litt forskjellig
De første skoene vi kjøpte var ecco, da de satt godt på foten. Som høstsesongen har vi brukt viking goretex og de sitter også bra på foten og er lett.Viktig å ha med barnet for å prøve, slik at man finner riktig størrelse og en som passer foten
Har vanligvis holdt oss til Viking og Geox, men i år har de hatt litt forskjellig. Eldste hadde skofus og adidas i joggesko, minsten nike og skofus.
Nå bruker minste En Fant skinnsko.
I støvler har de skofus. Regner med det blir viking vintersko på begge.
Har stort sett hatt nike joggesko til begge. Sandaler har vært ymse.
Har hatt både ecco og viking vintersko, men i år har begge viking. (kjøpte også friends, men stoler ikke helt på kvaliteten der, merker jeg.)
Overgangssko har vært fra superfit.
Hadde i sommer også joggesko og Sandaler til eldste fra ponni. De var jeg ikke fornøyd med. De hold såvidt ut sesongen.
Har nå kjøpt docboots til støvler. Geniale. Kjøper nok det noen år til