skolestart

ingipingi

Forelsket i forumet
Hvordan er tanken på skolestart til neste år?
Her er det nok mamma'n som gruer seg. Håkon har et veldig avslappet forhold til det.
Jeg synes det er synd at vi ikke kan ta han med på reiser utenom skoleruta
 
Synes det er helt merkelig!!  Min lille prinsesse skal begynne på skole!! 
Lurer også på om hun kommer til å like seg der, med å sitte inne mye, og ikke få være ute å leke...
 
jeg må ærlig innrømme at jeg blir litt kvalm av tanken jeg...huff,vesle snuppa mi skal begynne på skolen...[&o]
synes liksom ikke hun er stor nok til det,men definitivt klar er hun....
 
hvertfall i følge førskolelæreren/læreren de har i barnehagen..
de mener hun kunne begynt ett år føre hvis man kunne valgt...[8|]
 
 
 
 
 
Det blir andre barnet jeg sender til skolen og synes det er vemodig, selvom vet hva jeg går til..
Barna vokser for fort [:o]
men hun her er klar for skolen og gleder seg.
 
gruer meg litt...gleder meg masse[:D]
 
hun er VELDIG klar for barnehagen... så det blir nok bra!!!
 
Jeg gruer meg veldig[&o] Sønnen min vil bare være 5 og 1/2 år når han starter. Han fyller ikke år før 23. november.
Han er en vilter gutt som elsker å bruke kroppen sin mye i løpet av en dag. Hna kan sitte stille i lange perioder også, men tror overgangen til skolen blir litt mye.
 
grugleda meg eg og..
Men frøkena gleda seg jo veldig masse.
E veldig opptatt av å skrive og rekne no, so trur førskuletimane i barnehagen gjer meirsmak!
 
Jeg gruer meg til han slutter i barnehagen, men gleder meg litt til han begynner på skolen (om dere skjønner....)[&:]
Blir så rart at han er blitt så stor, men samtidig så jobber jeg på skolen han begynner på, så jeg ser han jo litt mere da...
 
ORIGINAL: EmTuLe

Det blir andre barnet jeg sender til skolen og synes det er vemodig, selvom vet hva jeg går til..
Barna vokser for fort [:o]
men hun her er klar for skolen og gleder seg.
Samme her[:)]
 
Har 1 her som gleder seg masse...Skulle nok helst ha begynt allerede!!!
Blir barn nr 2 her og til skolen og tror det kommer til å gå super-dupert!!!
De er jo liksom såpass store nå,selv om litt tidlig skolestart...
 
Jeg gruer meg veldig!!!
 
Hun skulle egentlig ikke begynt før 2011. Ble født tre mnd prematur, så ble 2004-barn istedetfor 2005-barn.
Tenker mye på det...
 
Hun selv sier nå at hun gleder seg.  Mammaen ser at det vil bli utfordrende iforhold til hennes væremåte, som stille, reservert, forsiktig, og hennes evne til å forsvinne i en flokk med barn.
 
Også synes jeg dete r skummelt med store skolegården..  Uten gjerder og uten så mange voksne. Min datter er veldig avhengig av voksne rundt seg...
 
Vel..  enda mange måneder igjen..  :)   Og jeg kommer nok til å være en skikkelig løvemamma!!
 
Back
Topp