skolestart

mb

Gift med forumet
Ja da er jeg klar for å studere. I morgen må jeg reise til Stord for første gang. Og det blir noen turer dit de neste 4 årene. Gruer meg litt til å møte så masse nye mennesker. Og ikke minst til den lange kjøre turen hver eneste dag.

ORIGINAL: mb

Ja da er jeg klar for å studere. I morgen må jeg reise til Stord for første gang. Og det blir noen turer dit de neste 4 årene. Gruer meg litt til å møte så masse nye mennesker. Og ikke minst til den lange kjøre turen hver eneste dag.

Så spennende og moro da!!![;)]
Du får ha masse lykke til...
Hvor lang blir kjøreturen hver dag!?[8|]

Gruer du deg til å møte meg også?[8|]

litt over 8 mil hver vei....[&:]

Skal du kjøre det vær da????

Lykke til i morgen da [:D]

tror hun tenker å ta bussen.. .[8|]

Oj...det var langt....[8|] men du skal se det går så bra atte.....
Super masse lykke til da![:D]

litt over 8 mil hver vei....[&:]

Blir vel ca 1 times kjøring det da!?[8|]

ååå vi må møtes en dag!!
Si ifra når du er kommet litt i gang og trenger en -Lunch-mate- en dag, da[:D]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Gruer du deg til å møte meg også?[8|]

Nei det skal bare bli koselig..[:D]

ORIGINAL: mamma_20

[:D] Blir nok spennende skal du se,kjøringen blir man vant til (vært borti det samme) men tipper du blir lei til slutt.. [8D] hehe.. hva var det du skulle studere igjen?[:)]

Skal ta lærer

Ja da har jeg vært på stord for første gang. Kjøringen gikk egentlig veldig fint. Men det var endel kø så det ble en og en halv time hver vei. Spennende å ikke kjenne noen på forhånd, men det var masse koslige jenter som var enkle å snakke med. Skulle nesten tro det var dere[:D]. Heldigvis mange som skulle dagpendle så vi kommer bare til å kjøre hver fjerde uke og resten sitter vi på med andre.

Ja da har jeg vært på stord for første gang. Kjøringen gikk egentlig veldig fint. Men det var endel kø så det ble en og en halv time hver vei. Spennende å ikke kjenne noen på forhånd, men det var masse koslige jenter som var enkle å snakke med. Skulle nesten tro det var dere[:D]. Heldigvis mange som skulle dagpendle så vi kommer bare til å kjøre hver fjerde uke og resten sitter vi på med andre.
'

He,he,he...Så kos da...1 1/2 time hver vei ja...Blir litt i lengden...
Kjekt å kunne dele kjøringa med andre,da blir det ikke like trøttsomt!!![:)]

Så greit å ha noen å dele på kjøringa med[:D][:D]

og godt å høre at folk var greie[:)]

Back
Topp