Skolestart 2021

Io

Elsker forumet
Det slo meg nettopp at den søte januarbabyen jeg traff I går skal begynne på skole sammen med noen av novemberbabyene våre.

Om noen år kommer vi til å si at de er like gamle, men I går var forskjellen enorm. Min har såvidt lært å bevege munnen.Hun knasket brød med sin første tann, og hadde veldig lyst på en penn.

Har du tenkt på hvor mye fortere tiden går etter fødsel?

Dette innlegget må jeg bare smile av! For en fascinerende observasjon! Jeg er ikke sikker på om jeg hadde kommet til å tenke denne tanken før ... ca i 2020? :)

Da jeg leste overskriften, var det første som slo meg at dere var igang med å vurdere hvilken skolesekk dere skal kjøpe til småen....... Føler at jeg ligger sååå langt etter med alt av planlegging og innkjøp...
:laughing025

Dette innlegget må jeg bare smile av! For en fascinerende observasjon! Jeg er ikke sikker på om jeg hadde kommet til å tenke denne tanken før ... ca i 2020? :)

Da jeg leste overskriften, var det første som slo meg at dere var igang med å vurdere hvilken skolesekk dere skal kjøpe til småen....... Føler at jeg ligger sååå langt etter med alt av planlegging og innkjøp...:laughing025

Flirte godt selv også. 2021 er så langt inn I fremtiden at vi kan drømme-oul om varm lunch og leksefri skole. Ingen skolesekk nødvendig.

Å hjelp :o
Haha trodde å vi skulle planlegge det nå :o

Storesøsteren til lille babyen er født i november hun å , faktisk en dag etter at jeg har termin nå :)
Hun skal begynne på skolen dette året :) er vanvittig nifst :o
Har å en eldre men han er født i februar å var jo dermed 6 år når han begynnte.. Lille dukka mi er jo bare 5!! Helt horribelt :o

Å hjelp :eek:
Haha trodde å vi skulle planlegge det nå :eek:

Storesøsteren til lille babyen er født i november hun å , faktisk en dag etter at jeg har termin nå :)
Hun skal begynne på skolen dette året :) er vanvittig nifst :eek:
Har å en eldre men han er født i februar å var jo dermed 6 år når han begynnte.. Lille dukka mi er jo bare 5!! Helt horribelt :eek:

Heldigvis har skolene noen år erfaring med å ta imot femåringer nå. Regner med at den "store" novemberjenta di får en fin skolestart, men tror jeg skjønner hvor skummelt det er for mor. Og det var I grunnen skummelt nok da den skole-ivrige vår-ungen min startet.

Heldigvis har skolene noen år erfaring med å ta imot femåringer nå. Regner med at den "store" novemberjenta di får en fin skolestart, men tror jeg skjønner hvor skummelt det er for mor. Og det var I grunnen skummelt nok da den skole-ivrige vår-ungen min startet.
Ja de har heldigvis det :) å hun er klar som bare det :) verre med mor ja :p

• Liker
Reactions: Io
Har faktisk tenkt på det selv, at det blir utrolig stor forskjell (mest sannsynlig) på snuppa som ble 6 i mars og begynner på skolen nå, og bebisen som begynner når h*n er 5,5! Men det skal nok også gå fint ;D

• Liker
Reactions: Io

Da jeg leste overskriften, var det første som slo meg at dere var igang med å vurdere hvilken skolesekk dere skal kjøpe til småen....... Føler at jeg ligger sååå langt etter med alt av planlegging og innkjøp...
:laughing025

Samme her, har såvidt begynt å se på utstyr og kjøpte første plagg i forrige uke bare for å ha noe smått hjemme :happy:

Back
Topp