Skoleball - Limousin til gymsalen.

Husker det var noen som kom kjørende i limousin her også ja. De hadde spleiset da,
Jeg og min bestevenninne kom i toyota avensis:D

Det er mulig vi var på en fest først, så vi ikke gikk så langt til ballet, men jeg gikk hvertfall hjem.
Håper du hadde på gode sko da

Ble kjørt til mitt skoleball.. Skjønner at det er stas å gjøre noe ekstra ut av det men spesielt siden det er i regi av skolen synes jeg det er trist at det skal være sånn, lager ekstra stort klasseskille på skolen. Ikke alle som har råd til å bruke flere tusen på ballkjole og hvertfall ikke limousin

Har skjønt at trenden har blitt at det kjøpes dyrere kjoler og gjerne bestilles time hos frisøren. Limousin må vel evt være i Oslo. Har aldri sett eller hørt at det er vanlig.

Da jeg var på ball, ble alle kjørt av foreldre. Er jo snakk om ungdomsskolen dette, og det er jo fortsatt barn.

Syns trenden i USA er alt for voldsomt, og på grensen til latterlig, men tviler på at Norge kommer dit ;-)

Lillesøsteren min fikk kjole til 2000 kr til skoleballet. Og kjørte limousin! Jeg synes det er helt drøyt.
Hun er så mye mer bortskjemt enn meg og den mellomste søsteren min.
Sikkert fordi hun er yngst og vi andre har flyttet hjemmefra.
Da er det bare et barn å betale for istedenfor tre.

http://www.tv2.no/2014/12/01/underholdning/mote/okonomi/livsstil/6296838

Lest dette? 8-10.000 på skoleball.
" Det er gjerne de mest populære jentene som har det dyreste og flotteste. Så kommer deres harem, og så følger de andre etter, sier hun."

Syns dette er ubehagelig jeg, gruer meg til jentene mine må vokse opp i samfunnet vi har i dag, ser jenter som feks. Sophie Elise setter standarden. Og kan vel tenkes at ting ikke akkurat blir bedre innen mine er tenåringer.
Hvem er Sophie Elise?

Om foreldrene ikke vil betale 10 k for juleball i gymsalen, så burde de ikke betale for det. For noen voksne som lar seg bli utnytta på den måten, for å så skylde på barna..
Ja på mitt skoleball kom også folk i fancy biler, med store kjoler og frisør dandert hår. Men det var et fåtall, og vi lo godt da de sa hvor mye penger de hadde brukt.
Men! Det er jo foreldrene som bestemmer og de har gått med på å betale disse idiotiske summmene, så da får de bare takke seg selv for usmakelige barn og tomme lommebøker.

Gruer meg noe sykt til jentene blir tenåringer, kroppspress, gutter, media, OSV. Greier jeg å styre de inn på en vei uten psykisk problem og selvhat?! Jobber ivertfall iherdig med meg selv og godta de ekstra kg jeg har og jobber mot et sunnt syn og sunnere kropp så håper de ser det etterhvert.

Back
Topp