tenk å ha brukt de pengene på noe annet istedet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer an på hvalangt er kanskje. Men skal sjekke opp hvor langt det er jeg..Var det langt da?
ca 5 km var detVar det langt da?
Såpass jaca 5 km var det![]()
Det er mulig vi var på en fest først, så vi ikke gikk så langt til ballet, men jeg gikk hvertfall hjem.Såpass jaGlad jeg hadde buss hvertfall!
Håper du hadde på gode sko daDet er mulig vi var på en fest først, så vi ikke gikk så langt til ballet, men jeg gikk hvertfall hjem.
Det husker jeg ikke, men på den tiden var jeg god på å gå i høye hælerHåper du hadde på gode sko da
Det har jeg uheldigvis aldri vært særlig god til :/Det husker jeg ikke, men på den tiden var jeg god på å gå i høye hæler
Jeg er ikke det nå lenger da, dessverreDet har jeg uheldigvis aldri vært særlig god til :/
Samme her!Er dette nytt da? Jeg var hos frisøren, kjørte limosin, kjøpte kjole osv. Og det er 17 år siden![]()
De fleste gjorde dette hos oss![]()
Hvem er Sophie Elise?http://www.tv2.no/2014/12/01/underholdning/mote/okonomi/livsstil/6296838
Lest dette? 8-10.000 på skoleball.
" Det er gjerne de mest populære jentene som har det dyreste og flotteste. Så kommer deres harem, og så følger de andre etter, sier hun."
Syns dette er ubehagelig jeg, gruer meg til jentene mine må vokse opp i samfunnet vi har i dag, ser jenter som feks. Sophie Elise setter standarden. Og kan vel tenkes at ting ikke akkurat blir bedre innen mine er tenåringer.
Hvem er Sophie Elise?