Skole

*bølla*

Gift med forumet
Kom til å tenke på at til høsten er det bare 2 år til Andreas skal begynne på skolen[&:] Synes han er så liten. Han vil bare være 5,5 år når han begynner siden han har bursdag i november[:(] 
Synes det er altfor tidlig å begynne på skolen[8|]
 
Tiden løper avgårde... Lillebror her kommer til å være 6,5 når han begynner på skolen, han har bursdag i januar.
 
Syns det er alt for tidlig,men vi har vært gjennom det en gang før.Eldste jenta vår er også født i desember så hun var også bare 5 år og 8mndr da hun begynte på skolen. Gikk egentlig veldig bra men syns likevel det er alt for tidlig[:)]
 
ORIGINAL: silence*

Syns det er alt for tidlig,men vi har vært gjennom det en gang før.Eldste jenta vår er også født i desember så hun var også bare 5 år og 8mndr da hun begynte på skolen. Gikk egentlig veldig bra men syns likevel det er alt for tidlig[:)]

Eldste datteren min er også født i desember og begynte på skolen som 5 åring. Det gikk bra, men synes ikke så små barn har noe på skolen å gjøre[;)]
 
ORIGINAL: *Månestråle*

ORIGINAL: silence*

Syns det er alt for tidlig,men vi har vært gjennom det en gang før.Eldste jenta vår er også født i desember så hun var også bare 5 år og 8mndr da hun begynte på skolen. Gikk egentlig veldig bra men syns likevel det er alt for tidlig[:)]

Eldste datteren min er også født i desember og begynte på skolen som 5 åring. Det gikk bra, men synes ikke så små barn har noe på skolen å gjøre[;)]

Nei det hadde ikke gjort noe om de fikk ett år til i barnehage eller hjemme før de begynte.[:)]
 
Uff,ja er igrunn veldig tidlig synes jeg og ja...
"Lillegutt" her er født i mars,så han rekker jo å runde godt og væl 6år...
Mens største her som begynner nå til høsten ho begynnr på skolen som 5åring(blir 6år i okt.)
 
Har egentlig trodd jeg skulle "grue" meg mye mer fra tiden nå frem mot skolestart,men ho selv er jo helt i hundre for skolen...
Så tror/vet detta kommer til å gå kjempe bra!!![:D]
De føler seg brått ganske store liksom...
Og det hjelper mye!!![;)]
 
 
 
*månestråle*
Jeg er såå enig med deg:( Patrick Andre vil også være 5.5år,han har bursdag i september
altfor tidlig for skolen.. huffe,mye å beskymre seg for her i livet:(
 
Back
Topp