skole

spirelire

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Er det mange som studerer ppå fulltid her?

Jeg synes det er utrolig hardt... Går påbygning og vi har gjerne 3 prøver i uken...[:'(]
litt lyst til å bare begynne å jobbe, men da blir det til at jeg angrer, men tror ikke jeg kommer til å anbefale å gå påbygning til en nybakt mor for å si det sånn!!!

ORIGINAL: mamsemoms

Ja, jeg er masterstudent [:)] Men har permisjon enda da.. Blir spennende å se hvordan det blir når jeg skal tilbake.

jeg også.. jeg kjenner jeg gruer meg litt til å begynne igjen.. har vært så deilig å være hjemme og ikke tenke på å lese..

oi, det er jo slitsomt med påbygning uten baby tilogmed! Men det kommer du nok til å klare bare godt [:)]

jeg studerer bachelor i sosialt arbeid, skal bli sosionom :) Gleder meg så sykt mye til å begynne å studere igjen [:D][:D][:D]

ORIGINAL: løven87

Ja, jeg er masterstudent [:)] Men har permisjon enda da.. Blir spennende å se hvordan det blir når jeg skal tilbake.

jeg også.. jeg kjenner jeg gruer meg litt til å begynne igjen.. har vært så deilig å være hjemme og ikke tenke på å lese..

Jeg er skikkelig sjalu på dere... Fy fader så innmari kjipt.. sitter å leser absolutt HELE tiden, og med en gang vi har hatt prøve eller innlevering i faget, så får vi jammen meg en ny oppgave eller beskjed om ny prøve... ikke 1 dag uten bekymringer.

Også er det så utrolig tørre fag. Matte, 10 timer norsk, historie osv.. Æsj! Godt å få klaget litt da[8D][:D]

ORIGINAL: Kihne

oi, det er jo slitsomt med påbygning uten baby tilogmed! Men det kommer du nok til å klare bare godt [:)]

jeg studerer bachelor i sosialt arbeid, skal bli sosionom :) Gleder meg så sykt mye til å begynne å studere igjen [:D][:D][:D]

Ja, det er bare kjedelig å ta påbygg[8D]