Jeg har planer om å gå skole (eller privatist om jeg må det) til høsten, vgs, for å få generall studiekompetanse. Vet dere om jeg får stipend/lån? For får jeg ikke det kan jeg ikke gå skole, da må jeg jobbe... Har så lyst å få gjort unna generell studiekompetanse så jeg kan komme meg på høyskole etterhvert. Vet ikke hva jeg har krav på eller ikke. Får man noe støtte siden man har unge? Håper hun får seg barehageplass, men hvis ikke har de mulighet til å tilrettelegge for meg at jeg må ha henne hjemme? (tviler men må spør dere [8D]) Jeg har virkelig ikke peiling på noe av dette.
Så lurer jeg på en ting til, jeg må jo søke skole, men skulle snakket med noen om litt forskjellig; hvordan jeg skal gjøre det, hvor mange fag jeg må ta osv (har litt fullført fra tidligere) Hvem skal jeg da ringe?
Så lurer jeg på en ting til, jeg må jo søke skole, men skulle snakket med noen om litt forskjellig; hvordan jeg skal gjøre det, hvor mange fag jeg må ta osv (har litt fullført fra tidligere) Hvem skal jeg da ringe?