Skogstur

cattis83

Glad i forumet
I går bråbestemte vi oss for å dra på skogstur. Pakket fiskestang og matpakke og dro avgårde. Vi gikk ca en time skogen oppover og oppover til vi kom til et lite fiskevann. Celine satt på ryggen i selen og pratet og lo. Hun syntes det er så moro å være ute[:D]Vi satt oss ned og tente opp primus for å koke kaffe og celine spiste så mye blåbær at hun bæsjer blått enda. Hun sovnet etter en stund i armene mine også tømte vi sekken vi hadde med oss å la henne nede i den som en sovepose og hun sov nesten en time. Mens vi koste oss med kaffe og hadde så utrolig koselig. Anbefales på det sterkeste[:D]Nesten gang blir med telt

Det hørtes herlig ut! Marie også elsker å bli bært ute! De får liksom med seg så mye nytt. Slapper av etter en deilig dag du da[:)]

Ja det må liksom skje noe hele tiden. Så typisk at man ikke har med kamera da, hadde så lyst til å ha et bilde der hun sov i sekken[:@]

så koselig [:D]  typisk at man glemmer kamera ja

Ja, det hørtes veldig koselig ut! Det må vi og prøve[:D][;)][:D]

Derfor jeg tar de fleste bilder med mobilen[;)] Den er ALLTID med...

ORIGINAL: ~L£n£~

ÅÅÅÅ Hørtes utrolig koselig ut [:D]

Hørtes kjempeartig ut! Skogtur er kjempekoselig[:)][:)]

signerer denne!

ORIGINAL: Fru Oreo

Signerer...
Og derfor bør eg kjøpe meg ny mobil med bedre kamera... Skikkelig irriterende at DE blinskuddene blir for dårlig kvalitet på til at man kan fremkalle dem... [:(]

ORIGINAL: Ariana

ORIGINAL: Fru Oreo

Signerer...
Og derfor bør eg kjøpe meg ny mobil med bedre kamera... Skikkelig irriterende at DE blinskuddene blir for dårlig kvalitet på til at man kan fremkalle dem... [:(]

Helt enig! Har en veldig god kameramobil, og skal ha vel så god neste gang!

ORIGINAL: Perlemor til to

Hørtes kjempeartig ut! Skogtur er kjempekoselig[:)][:)]

[:D]

Det hørtes jo veldig koselig ut!!![:)] Her er det skikkelig stas å sitte i bæremeis på skogsturer..hun smiler bare hun ser den![:D]

Back
Topp