Skogsfrua og Loo

Ellu

Elsker forumet
Hei på dere jenter!
Vi er fra samme sted og med termin som er ganske så nære hverandre. Er dere med i facebook-gruppa? Tenk om vi traff hverandre på barselavdelingen [;)] Det hadde vært koselig.

hei!
er ikke med i facebook gruppa..
du må nok gå overtid om vi skal møtes på barsel, for her skjer det INGENTING! naaadaaaa.. [8D]
sist hadde jeg murringer en mnd i forkant, denne gangen er det ikke stort som sier at jeg snart skal føde!

hvordan er det med deg da? noen tegn på noe som helst? opprinnelig fra skien? porsgrunn her[:)]

ORIGINAL: Loo

hei!
er ikke med i facebook gruppa..
du må nok gå overtid om vi skal møtes på barsel, for her skjer det INGENTING! naaadaaaa.. [8D]
sist hadde jeg murringer en mnd i forkant, denne gangen er det ikke stort som sier at jeg snart skal føde!

hvordan er det med deg da? noen tegn på noe som helst? opprinnelig fra skien? porsgrunn her[:)]

Skjer ikke stort her heller. Ser etter tegn hele tida og har hatt mye murringer og småblødninger, men det skjer jo ikke no. Tror ikke jeg har kjent en skikkelig kynner engang!!!
Jeg er opprinnelig fra Skien og bor her fremdeles.

men murringer og småblødninger er jo noe da[:D] da skjer det noe snaaart!! krysser fingra for det!
hadde vært gøy å møtes på barsel da, men tror du kommer før meg.. har du link til fb gruppa?

[:D]Hei, så jeg hadde fått pm fra deg også :)
Jeg er fra Bamble, men havner jo da så klart i Skien :)
Var en tur på føden i dag og sjekket om lillegutt beveget seg "nok".
Men både jordmor og gynekolog trodde vel at jeg iallefall hadde en uke igjen, så da får vi se..
Hadde vært kjempe kos om vi havnet der samtidig [:D]

ORIGINAL: Loo

men murringer og småblødninger er jo noe da[:D] da skjer det noe snaaart!! krysser fingra for det!
hadde vært gøy å møtes på barsel da, men tror du kommer før meg.. har du link til fb gruppa?

Det er en hemmelig gruppe, så jeg vet ikke helt hvordan man gjør det jeg.... Skal høre her inne. Kan nok hende en av "sjefene" må ha e-mail adressa di og invitere deg. Tror det var sånn jeg gjorde det.

Back
Topp