Sko?

L24

Glad i forumet
Merker at Patric begynner å bli litt kjølig på føttene når vi er ute.
Lurer på om jeg skal kjøpe sko til han eller kun ha ull sokker..[:)]
Er så i tvil..[8|]

Hva bruker dere?

jeg bruker enten tøy"sko" eller ullsokker...
ser så ubehagelig ut for de små med sko syns jeg

vi bruke bare ull sokker, men så e oliver en vældi "varm" onge, så... men blir litt værre når d bynne å nærme sæ minus grader [:'(]

Har kjøpt inn vinter"tøfler/sko" til Noah, de er myke og varme.[:)] Syns vanlige sko blir for stivt for så små myke føtter.

Sko er vel i stiveste laget, viktig med bevegelsesfrihet vet du. Også tror jeg ullsokker blir like varmt egentlig, så lenge de ikke står/går på bakken.

Da skal jeg ta på noe mykt og varmt som han ikke han dra av...[;)] Elsker å dra av seg sokkene (ny hobby)

ORIGINAL: L24

Da skal jeg ta på noe mykt og varmt som han ikke han dra av...[;)] Elsker å dra av seg sokkene (ny hobby)

Jenta mi har ikke "funnet" føttene sine enda, hun, så det problemet slipper vi, men hun har lett for å "gnu" dem av mot f.eka. madrassen i vogna.

jeg har sånne tøffler/sko.i skinn eller fora fleece.funker bra syns jeg.detter ikke sokkene av heller.

bruker tøysko eller ullsokker. har strikket slike som er uten hæl, bare en sånn tube om noen skjønner hva jeg mener. Så de kan han ha en stund til, også er de gode og varme. Har likedane til hendene. Pappan i huset har kjøpt skikkelige joggesko til han, men de passer ikke enda. Syns de er litt stive jeg da men men...

Ullsokker. Vil vente lengst mulig med å bruke sko til ida. bedre at føttene får vokse "fritt".. [:)] 

ORIGINAL: L24

Merker at Patric begynner å bli litt kjølig på føttene når vi er ute.
Lurer på om jeg skal kjøpe sko til han eller kun ha ull sokker..[:)]
Er så i tvil..[8|]

Hva bruker dere?

Bruker sko eller lester ull sko, men sko bruker jeg for at hun skal venne seg litt til sko[:D][:D]

Back
Topp