Sko?

Oktoberstorken

Elsker forumet
Oktoberlykke2020❤
Hva slags sko bruker dere nå? Jeg er hoven i føttene og rundt anklene og sliter med å ha på sokker for de strammer sånn. Sandalene blir for trange i bredden og det føles som jeg tråkker på murstein for er ganske flate. Vurderer å kjøpe meg et par skikkelig gode sko.

Noen tips?
 
Jeg har noen par Sketchers som er redningen for mine hovne bein i disse dager. Anbefaler det veldig. Myk og luftig såle har de også, og materialet i selve skoen er luftig og lett.
 
Kjøpte meg birkenstocks for to uker siden. Er sykmeldt da, så går nokså lite.
 
Jeg går med birkenstocks! Blir ikke sliten i beina, og det er skinn som tilpasser seg. Jeg har hatt skikkelig hovne bein, men det har ikke vært noe problem med birkenstocksene. Pass på at du kjøper de som har ekte skinn og ikke de som har noen form for foring, da de kan gnage!
 
Sniker inn å svarer selv om det er to år siden jeg hørte til i oktober gjengen:)

Jeg brukte birkenstock sandalene mine fra jun/jul frem til jeg fødde jeg. Klarte omtrent ikke gå med noen andre sko i den perioden grunnet varme og hovne føtter. Etter fødsel kunne jeg stramme inn skoene to hakk så det sier litt om hvor hovne føttene faktisk ble:)
 
Birkenstocks her også, de er mye bredere enn de andre kork-sandalene jeg har. Men har ikke ekstra vann i kroppen heller da :facepalm: bare vanskeligheter med å bøye meg ned for å ta på joggesko :hilarious:
 
Jeg kjøpte meg sandaler på Din sko, ligner på Birken, men er et annet merke. Jeg syns de er fantastiske og utrolig behagelige.
 
Jeg vet at du spør om sko, og det jeg sier nå er du sikkert klar over allerede, men jeg har fått flere taler fra kiropraktoren min om å bruke støttestrømper! Fikk «skjenn» i dag fordi jeg møtte opp uten :hilarious: Jeg har ikke begynt å plages med opphovning enda, men hun sier at det er «life changing» både som forebygging og hvis man allerede har det.

Hun gav meg et eksempel på ei som ikke hadde hørt på henne, uken etter og med støttestrømpene på kunne hun innrømme ekstremt stor forskjell :woot: Men jeg kan ikke anbefale noe uten faglig bakgrunn eller egen erfaring, men kanskje ikke dumt å vurdere? ..Men konsulter med helsepersonell før dere evt. gjør det da :bookworm:
 
Jeg vet at du spør om sko, og det jeg sier nå er du sikkert klar over allerede, men jeg har fått flere taler fra kiropraktoren min om å bruke støttestrømper! Fikk «skjenn» i dag fordi jeg møtte opp uten :hilarious: Jeg har ikke begynt å plages med opphovning enda, men hun sier at det er «life changing» både som forebygging og hvis man allerede har det.

Hun gav meg et eksempel på ei som ikke hadde hørt på henne, uken etter og med støttestrømpene på kunne hun innrømme ekstremt stor forskjell :woot: Men jeg kan ikke anbefale noe uten faglig bakgrunn eller egen erfaring, men kanskje ikke dumt å vurdere? ..Men konsulter med helsepersonell før dere evt. gjør det da :bookworm:

jeg bruker og har brukt støttestrømper i mange år pga jobb hvor jeg går og står mye. Merker STOR forskjell på føttene mine og slitenheten i føttene etter en dag uten strømper.
Jeg glemmer å bruke de tho, pluss at de er ganske tykke de jeg har.
 
Bruker kun birkenstocks For tiden og går barfot. Har varme føtter og takler ikke å ha noe på de..
 
Sniker fra august. Jeg kjøpte et par Sketchers da bekkenet begynte å tulle seg, og de har hjulpet både på hovne føtter og bekken. For hovne ben kan også støttestrømper fungere supert. Birkenstock har også funket fint nå når det er så varmt.:happy:
 
Back
Topp