Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aner ikke det er de minste hvertfall, fikk de i gave mens jeg gikk gravid men det er jo så og si de første skone hennesEr det sånne "mine første sko" dere har fått?
Vi har brukt skone en gang, det var egentlig ett slit å få de på pluss at hun forsøkte å dra de av seg heletidenMen dere som har kjøpt sko, bruker de skoene ennå? Jeg har foreløpig bare kikket på sko, men har ikke kjøpt noen ennå da han ikke går alene. Om de ikke bruker skoene ennå, har dere kjøpt de litt store sånn at de skal passe når de starter å gå da eller?
Vi har brukt skone en gang, det var egentlig ett slit å få de på pluss at hun forsøkte å dra de av seg heletiden
Haha sokker har jeg gitt opp de fyker av med en gang jeg har tatt de på så det er greit at sommeren kommer snart slippe de sokkeneHaha ja det kan jeg se for meg, for samme vei fyker sokkene her
Haha sokker har jeg gitt opp de fyker av med en gang jeg har tatt de på så det er greit at sommeren kommer snart slippe de sokkene
Men dere som har kjøpt sko, bruker de skoene ennå? Jeg har foreløpig bare kikket på sko, men har ikke kjøpt noen ennå da han ikke går alene. Om de ikke bruker skoene ennå, har dere kjøpt de litt store sånn at de skal passe når de starter å gå da eller?
Jeg gjør som deg og bare titter frem til hun går selv
Mannen kjøpte et par converse, men de kommer bare til å bli brukt i vogn og de er visst morsomst å tygge på