Sko!!!!

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Oppdaget i dag at goretex-joggeskoene til storebror nok synger på siste verset.
Han hadde kommet nedi vannet litt i dag og blitt våt. De er ganske nylig impregnert også, så burde jo tåle det.

Spørmålet nå er hva slags sko vi skal kjøpe. Et nytt par joggesko som han hadde, eller overgangssko?

Han blir veldig varm på føttene, og de overgangsskoene er litt mer fora har jeg skjønt? Og høyere enn vanlige joggesko. Vil det da være dumt å ha varmere sko allerede nå?

Hva skal dine barn ha utover nå?
Gjerne link ;-)

Her har hun både joggesko i goretex, skinnsko og vanlige joggesko. Alle kjøpt på salg hos Eurosko og Skoringen.

Så på sånne høye goretex sko, eneste jeg fant var fra Viking til 900 kr. Uaktuelt å bruke så mye penger på sko til en 1-åring.
Har kjøpt cherrox og vintetstøvler brukt, de er ikke slitt i det hele tatt.
Og så har hun sandaler og gummistøvler.
Blir en del fottøy!

Akkurat nå bruker de mest lette joggesko, Nike free. De har Gore tex sko også, men de blir ikke så mye brukt. Det er Typ joggesko med Gore tex, ikke slike halvhøye. Ville ikke brukt slike sko nå, det får bli sener på høsten.

Jeg kjøpte overgangssko, joggeskoene får man kanskje kun brukt noen uker til. Ta på tynne sokker så blir han ikke så varm :D

Han bruker tynne sokker Regina :-P

Sliter om vinteren og han :rolleyes:

Vi får ta en runde og se litt hva som finnes.
Kikket litt på nettbutikken til xxl.

Har jo endel joggesko på salg nå, så tror jeg hadde kjøpt et billig par siden du sikkert snart må ha noen andre allikevel:)

Hadde kjøpt vanlige joggesko. Har sluttet å kjøpe overgangssko jeg, de holder seg varme nok med vanlige joggesko til cherrox/vintersko skal brukes. Har hatt et par ganger og de ble så lite brukt at de så nye ut når de var for små, syns det er mye penger for sko som blir så lite brukt

Snuppa her har også vokst ut av sine gode superfit sko.. Dumt tidspunkt. Men har kjøpt et par Nike joggesko med demping på nettet, salg:D

Hadde kjøpt vanlige joggesko. Har sluttet å kjøpe overgangssko jeg, de holder seg varme nok med vanlige joggesko til cherrox/vintersko skal brukes. Har hatt et par ganger og de ble så lite brukt at de så nye ut når de var for små, syns det er mye penger for sko som blir så lite brukt
Helt enig:)

Ja tror jeg heller til det jeg og.
Og i dag poppet det opp en rabattkupong på senteret her der jeg får 20% avslag på ett par goretex sko til barn fra mandag av. Så får se hva de har da ;-)

Her hadde de ikke overgangssko i fjor heller, så de klarer seg nok ;-)

Vi bruker aldri cherroks derfor må vi ha goretex

Cherrox bruker vi ikke, prøver å unngå gummistøvler også. Så avhengig av gode sko som er vanntette :)

Back
Topp