Sko

Mine3+2

Forumet er livet
jentene i juni13
It's gonna be May 2019
Snøkrystallene2021❄️
Hvilken sko bruker de små? Sånn type vintersko som holder varmen. Kjøpte et par viking gortex opplegg,husker ikke helt hva de heter, på skoringen når det var tilbud der, da målte hun at melinda skulle ha str 22 og da ha plass til ullsokker og være varm på beina.
Og nå sier jeg piss meg i øret! Er nesten umulig å få foten nedi med ullsokker på,og hun blir iskald på tærne. Så må kjøpe nye,som da holder varmen, men som helst ikke koster skjorta å ræva.

Jeg har samme sko. Men i strl 24 :o får plass til ullsokker, men ikke vært nødvendig enda . Har vært fornøyd med de skoa til begge mine . Storebror har hatt de hvert år.

Bisgaard vintersko, goretex og ullforet. Veldig fornøyd med de :)

Har også slike og de passer fint. Måtte kjøpe nye i helga når vi var bortreist for mannen hadde glemt å ta på gutten sko. Jeg oppdaget det når vi hadde første stopp langt hjemmefra. Så da ble det nye og denne gangen kjøpte jeg litt høye, men ikke så tykke. Har ikke tips til billige sko da jeg syns alle koster fra 600 og oppover. Dyrt for små sko.

Se på finn. Masse UBRUKTE sorel sko hvertfall. Vi har Kamik til våre, fornøyd med dem men dem er små i str.

Vi har kjøpt Viking Windchill og er superfornøyd:) (de var best i test i fjor hvertfall).

Har alltid vært fornøyd med viking:) men er viktig å ikke trykke tykke sokker nedi hvis det er for trangt, for da blir det kalt, kjøp heller noen tynnere ullsokker:)

Har alltid vært fornøyd med viking:) men er viktig å ikke trykke tykke sokker nedi hvis det er for trangt, for da blir det kalt, kjøp heller noen tynnere ullsokker:)
Har ganske tynne ullsokker fra før. Blir de tynnere så blir det vanlige strømper :-/ gidder ikke å presse foten ned i skoene med ullsokker på,så blir uten ullsokker.

http://www.klikk.no/foreldre/tester/article932359.ece
Vi kjøpte scooty tex fra shooday. Ikke brukt de så mye enda, men frøkna virker veldig fornøyd med de. Og vi var superfornøyd med prisen i tillegg! 400kr :-D
Har det paret jeg vant her i fjor fra skofus også, som akkurat har blitt for små. De har hu vært litt kald på beina med..
Det var jo ingen steder man kunne bestille på nett :-/ nærmeste butikk var i Alta,7 timer unna :-P

Oi... det var teit... du kan kanskje ringe den butikken og høre om de kan sende deg? :)
Så at de hadde butikk i Arendal,kan sikkert få søster til å kjøpe :-)
Å nå som jeg tenker etter,så har jeg en søster i Alta å :-P

Vi har også Viking goretex og et par med Cherroxer, kjempesko begge to :)

Jeg tar delvis tilbake om at skoa var gode :p vi prøvde med en halvtjukk sokk oppi i dag (men med antiskli..så tror mest det var det..) men måtte ta den av. Og hu gikk og pekte på ene foten sin jevnt hele dagen etter det. Men det kan jo så klart være jeg som klarte å gjøre noe, og ikke skoen.. :( men viste ikke tegn til noe vondt da jeg tok på...

Jeg bruker aldri mer enn en teknisk ullsokk i vinterskoene til mine. Aldri kald. Har også viking gtx :)

Back
Topp