Sko

Trallè

Andre møte med forumet
Nå er det på høg tid med sko til tuttå mi, og lurer på er det nåken som har noen gode sko å anbefale?[:)]

De anbefaler vel at de første skoene er litt høye rundt ankelen, gir god støtte.
Har ingen spesielle merker og anbefale jeg i hvertfall, men hadde tatt med meg snuppa til skobutikken og fått råd der [:)]

Jeg kjøpte de her til IS[:)]

Edit: De er kjøpt på eurosko til 399,-[:)] Tok henne med til skobutikken slik at de fikk målt foten hennes, slik at skoene sitter slik de skal[;)]

Vi har kjøpt Superfit sko, de gir god støtte og er veldig lette på foten. Betalte 499 for de hos skoringen..

Foreløpig har hun brukt adidas sko, men nå skal hun få sko med gode såler, så vi skal i alle fall se på ecco sine.

Trodde det var sagt at det ikke skulle være så veldig høye sko rundt ankelen jeg, for at de skal finne balansen selv. At skoene var opp til ankelen, ikke over.

Vi kjøpte ecco sko idag! De skal visst være veldig bra! Og de er veldig fine[:)]

DE SKAL VÆRE SÅ LETTE SOM MULIG, SÅ DU MÅ NESTEN GÅ I SKOBUTIKKENE OG FØLE DEG FREM [:)]

JEG HAR VÆRT OG KJENT ETTER, OG DET BLIR ECCOSKO HER:)

vi har ecco og er superførnøyd. han går veldig bra med dem[:D]

Ecco her og.. kjempesko.. han har noen lave lacoste sko også å de går han dårlig i..

ORIGINAL: p!nk panter

Edit: De er kjøpt på eurosko til 399,-[:)] Tok henne med til skobutikken slik at de fikk målt foten hennes, slik at skoene sitter slik de skal[;)]

Disse har vi kjøpt også. [:)]

Hvilken størrelse har dere kjøpt? Har alle målt?

Takker for svar:) Kanskje eg må sjå ette nåken ecco sko då;)

De skal være myke i sålen, du skal kunne bøye tåa langt mot hælen. De skal ikke gå over ankelen, sa fysioterapeuten vi var hos i går. Det gjør at barna kan få feilstilling pga feil muskelbruk. Med lave sko må de trene opp musklene rundt ankelen.
Det viktigste er at de må være passelige, få målt foten ordentlig på en skobutikk. Barnet skal stå når foten måles, for da blir den større. Det skal være 1-1,5 cm å gå på foran tåa.

Ecco er ikke nødvendigvis bedre enn andre merker, men veldig ofte dyrere..

ORIGINAL: minaa

Vi kjøpte i str 19[:)] Hun dama i skobutikken sa at de små skal ha 1,5 cm (tror jeg det var) "tilgode" i skoen[;)] Så det var hun som målte og fant frem størrelsen[:)] Hvilken str kjøpte dere i da?

vi har kjøpt disse:

Det morsomme er jo at modellen heter Theo...så jeg ikke før nå!
Skoene er så myke og satt skikkelig godt på foten hans!

Vi kjøpte i str 19[:)] Hun dama i skobutikken sa at de små skal ha 1,5 cm (tror jeg det var) "tilgode" i skoen[;)] Så det var hun som målte og fant frem størrelsen[:)] Hvilken str kjøpte dere i da?

Vi fikk beskjed av dama i butikken om at snuppa trengte 22!! Når hun hadde de på seg så de veeeeldig store ut, og det må ha vært mye mer enn 1,5 cm til overs oppi der. [8|]
Jeg tror jeg skal dra tilbake med skoene en dag det er noen andre på jobb, så kan de måle foten hennes også. Jeg fikk en dårlig følelse når jeg gikk ut av butikken med skoene, men jeg er jo ikke noen ekspert på sko til småbarn, så jeg turte ikke si noe..

Vi fikk beskjed av dama i butikken om at snuppa trengte 22!! Når hun hadde de på seg så de veeeeldig store ut, og det må ha vært mye mer enn 1,5 cm til overs oppi der. [8|]
Jeg tror jeg skal dra tilbake med skoene en dag det er noen andre på jobb, så kan de måle foten hennes også. Jeg fikk en dårlig følelse når jeg gikk ut av butikken med skoene, men jeg er jo ikke noen ekspert på sko til småbarn, så jeg turte ikke si noe..

Da tar du med skoene og går tilbake til butikken, og ber de sjekke igjen[;)] IS lå og vippet litt mellom str 19 og 20, men hun dama i butikken mente at 20 ville bli altfor stort, og da ikke noe behagelig å bruke! Så da tok vi 19, og de er det litt plass i, men sitter også som de skal[:)] Ikke har hun noe problemer når hun går med de heller[:)] Så ta med skoene tilbake, og få noen andre til å se på det. Viktig at skoene sitter som de skal[;)]

Back
Topp