Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: p!nk panter
Jeg kjøpte de her til IS[:)]
Edit: De er kjøpt på eurosko til 399,-[:)] Tok henne med til skobutikken slik at de fikk målt foten hennes, slik at skoene sitter slik de skal[;)]
ORIGINAL: minaa
Edit: De er kjøpt på eurosko til 399,-[:)] Tok henne med til skobutikken slik at de fikk målt foten hennes, slik at skoene sitter slik de skal[;)]
Disse har vi kjøpt også. [:)]
Hvilken størrelse har dere kjøpt? Har alle målt?
Vi kjøpte i str 19[:)] Hun dama i skobutikken sa at de små skal ha 1,5 cm (tror jeg det var) "tilgode" i skoen[;)] Så det var hun som målte og fant frem størrelsen[:)] Hvilken str kjøpte dere i da?
Vi kjøpte i str 19[:)] Hun dama i skobutikken sa at de små skal ha 1,5 cm (tror jeg det var) "tilgode" i skoen[;)] Så det var hun som målte og fant frem størrelsen[:)] Hvilken str kjøpte dere i da?
Vi fikk beskjed av dama i butikken om at snuppa trengte 22!! Når hun hadde de på seg så de veeeeldig store ut, og det må ha vært mye mer enn 1,5 cm til overs oppi der. [8|]
Jeg tror jeg skal dra tilbake med skoene en dag det er noen andre på jobb, så kan de måle foten hennes også. Jeg fikk en dårlig følelse når jeg gikk ut av butikken med skoene, men jeg er jo ikke noen ekspert på sko til småbarn, så jeg turte ikke si noe..