Sko til poden

Vivaliva

Elsker forumet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Augustbarna 2021
Er det noen som har gode erfaringer med hvor man bør kjøpe sko til poden på 15 mnd, hvis en ønsker et personale som har god kunnskap om hvilke sko som er best til små barneføtter?:)

Bor i Oslo:)

Vil tro de fleste skobutikker som selger barnesko har kunnskap om det. Har selv god erfaring med Eurosko

Vil tro de fleste skobutikker som selger barnesko har kunnskap om det. Har selv god erfaring med Eurosko

Tja, jeg var ikke imponeret over nivået på barnas hus i hvert fall. Men, kan hende det er best med en reell skobutikk i stedet da:)

En skobutikk som Skoringen eller eurosko er nok å foretrekke kontra barnas hus. De har knapt peiling på noe synes jeg :cool:

Skoringen eller eurosko, og at det er noen andre på jobb enn uinspirerte 19-åringer :hilarious:
Har noen butikker i Bærum vi handler på, men det blir vel litt langt å reise, avhengig av hvor i Oslo du bor :)

Skoringen eller eurosko, og at det er noen andre på jobb enn uinspirerte 19-åringer :hilarious:
Har noen butikker i Bærum vi handler på, men det blir vel litt langt å reise, avhengig av hvor i Oslo du bor :)

Hehe, det var nettopp slike jeg tenkte på, men ikke ville «ville si høyt»;)

Endte opp med Skoringen og fikk ok hjelp, så da ble det sko fra superfit som virker til å være veldig bra. Snuppa protesterte ikke i hvert fall:joyful:

Hehe, det var nettopp slike jeg tenkte på, men ikke ville «ville si høyt»;)

Endte opp med Skoringen og fikk ok hjelp, så da ble det sko fra superfit som virker til å være veldig bra. Snuppa protesterte ikke i hvert fall:joyful:
Vært veldig fornøyd med superfit her hvertfall :)

Jeg har fått god hjelp på Eurosko. Handlet på Skoringen også, men endte da opp med å kjøpe et par viking støvler som var alt for smale til foten til Lillemann. Burde skjønt det da han hylte og ikke ville stå på beina når vi prøvde de på, men jeg trodde det var fordi han var så veldig kosete akkurat da, og ville sitte på fanget :hilarious: Vi har vært fornøyd med Ponny sandaler, Nike joggesko og skofus skinnsko. Mini har brede bein.

Back
Topp