Sko til maxikjole

-*zing*-

Betatt av forumet
Siden dere er så flinke til å hjelpe ang klær til bryllup prøver jeg meg jeg også.
Har kjøpt meg en enkel korallfarget maxikjole som skal brukes i bryllup i sommer, men aner ikke hvilke sko som passer! Prøvde et par pumps da jeg kom hjem, men syntes ikke det så bra ut i det hele tatt.

Kjolen er som sagt korallfarget, skal ha en beige/nudefarget bolero/jakke kantet med "gull"perler (ikke fulle SÅ gule, men nesten). Ser for meg lange øredobber som tar igjen fargen i perlene.

Men skoene, hva skal jeg gå for der?! Tar gjerne imot bilder :)

Jeg tenker stilettsandaler eller hva man skal kalle det for? Litt høye hæler, og minst mulig sko, bare stropper liksom? 

Sko - Donna Girl: 439011 | Utsiden av skoen

Sko - Donna Girl: 433303 | Utsiden av skoen

Sko - House of Harlow 1960: Pat | Utsiden av skoen

Sko - Esprit: Dione | Utsiden av skoen

Sko - Miss Sixty: Ilene | Utsiden av skoen

Nå aner jeg jo ikke verken stil på kjolen, farger eller din smak, bare noen eksempler på den typen sko jeg tenker jeg ville ha brukt til maxikjoler?
Tenker at noe som viser tåa er bra, og hæler om du klarer det?

Frøken Hege skrev:
Jeg gikk inn på tråden for åfinne ut hva en maxikjole var.....

Skulle til å si Converse, men så såg jeg at det var til ett bryllup. 

Ville gått for noen nudefargede sko. Personlig hadde jeg valgt noen skyhøye fordi jeg ikke er så fryktelig høy, men det er jo en smakssak. Synes det er stilig med wedges til maxikjoler, det bryter litt opp så det blir mer tøft enn sukkersøtt :)

Her er bilde av kjolen, den er temmelig enkel!

Takk for mange gode tips, skal studeres nøye! Jeg vil ha hæler, men ikke for høye da jeg er over 170cm allerede.

FancyPants skrev:
Jeg syns det er fint med flate sandaler til, jeg.

Jeg også. Synes det er viktig å ikke "kræsje" med kjolen. Kilehæl, eller korkehæl ikke noe pumps.

Du burde ikke ha stillethæl værtfall, for da kommer du garantert til å "sette deg fast" i kjolen med skoen og kanskje ødelegge kjolen.
Tro meg, har erfart det!

Nirvana skrev:
Du burde ikke ha stillethæl værtfall, for da kommer du garantert til å "sette deg fast" i kjolen med skoen og kanskje ødelegge kjolen.
Tro meg, har erfart det!

Ingen fare der, stiletthæl er ikke min greie!

Ser flate sandaler er kommet som et alternativ, er det "pyntet" nok for et bryllup?

Sukk...vanskelig dette!

*Vileja* skrev:

Nirvana skrev:
Tro meg, har erfart det!

Ser flate sandaler er kommet som et alternativ, er det "pyntet" nok for et bryllup?

Sukk...vanskelig dette!

Klart det, spørs jo bare på stilen. Søk litt på brandos. :) ballerinasko er jo også et alternativ.

toneany skrev:

*Vileja* skrev:

Nirvana skrev:
Tro meg, har erfart det!

Sukk...vanskelig dette!

Klart det, spørs jo bare på stilen. Søk litt på brandos. :) ballerinasko er jo også et alternativ.

Skal ta en runde på brandos ja, tenkte jeg skulle handle sko på fredag, men greit å ha en viss ide om hva jeg vil ha. Ballerina hadde egentlig vært gull, stort sett det jeg bruker sommerstid :)

Back
Topp