Sko til de små ?!

spiren2

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Hva slags skotøy bruker deres små nå om dagen? *Legg ved bilde* [:D]

Viking thermo. Lilla sko. har googla bilder før men var så usikker på om jeg fant riktig. Skoene er ikke hjemme nå heller, så får ikke sammenligna [8D]

ORIGINAL: dripdrop

Disse?!

tror det [&:] Mulig mønsteret er litt annerledes. Er ihvertfall viking thermo [8D]

bruker vinterskoene enda.. kjøper vårsko på neste lønning [:)]

Her går det i thermo støvler og Superfit goretex.
Ellers har vi kjøpt Timberland høst/vårsko som skal brukes når det blir litt mindre snø.

Vi har Viking Termo, 2 par viking goretex (ett med vinter for og ett som er lettere og mer våraktig) Også har vi noen Kavat. Har kjøpt Puma, Geox og Adidas joggesko som står klar til å brukes så snart veiene er bare!

Gore tex viking, sherrox og støvler.

Lilla Cherrox;

Kjøpte noen dødskule Adidas-joggesko forleden;

Gleder meg til hun får brukt dem. De ble så kule!

:o)

Julian trasker rundt i litt forskjellig.. han har et par Kamik sko\støvler. Et par cherocs(?), et par Reima sko\støvler og et par Ponny sympatex sko\støvler.
skulle gjerne lagt ved bilder, men fant bare av kamik skoene.
aller helst går Julian i "lervlester"- tovede ullsokker med tova ullsåle. han flyter avsted på disse.. men nå som minusgradene begynner å bli få blir jo disse fort våte..

Snuppa veksler mellom disse

og ett par vintersko fra Reima

Vår sko blir på neste lønning.. Gleder meg =)
Noen som har tips til di?

Et par viking vintersko og et par slush(?) sistnevnte skal jeg bytte i dag for de har sprekt under hele sålen!

Begynner straks å se på vår sko...

Har Kavat sine vintersko, også cherroks sko med fòr i bhg i tillegg..Vårsko har jeg ikke kjøpt enda, men tenker det kanskje blir Ecco sine, syns dem er så fine og var kjempefornøyd med de vi hadde i fjor[:D]

Disse var fine:

Ligner kanskje litt for mye på di vi hadde i fjor men....[:D]

Likte fra disse fra Kavat også[:)]

ORIGINAL: alruto

Bruker dere cherrox hver dag?Ikke "vanlige" sko?
Vi har disse i lilla

Og disse når det regner(svart med hjerter på)

Her er skikelig våt snø og til tider digre slapsedammer rundt omkring så ja når de er ute i bhg så har de på seg thermostøvlene. Men hjemme så bruker vi vanlige vintersko.

alruto: Nå om dagen varmer sola godt, så det blir veldig slapsete.
Da har de gjerne på thermostøvlene i barnehagen, men jeg sender med vinterskoene også.
Hjemme bruker vi stort sett dem.

Vi bruker stort sett vinterstøvlene enda. Bruker av og til cherrox i bhg om det er veldig vått men vinterstøvlene er vanntette [:)]

Back
Topp