Sko til barna

bcv

Elsker forumet
Dere som har kjøpt sko, hvor har dere kjøpt?

Her har hun begynt å gå litt nå så på tide med sko. Veldig dårlig utvalg i skobutikkene her siden hun har så liten fot.
Bruker str 19.

svigermor var god å ha her i helgen, diskutere med henne ang å handle til sara er jo ingen vits, så fikk anbefalt fra skobutikken å kjøpe sandaler som tøfler i barnehagen pga de gir god støtte bak og oppå hælen, og lufter beina, iforhold til tøfler for de gir ikke den gode støtten bak, som de trenger.
og kjøpte goretex vinter sko, de er dyre 650kr, men utrolig gode og slipper ha ull sokker osv oppi tåler regn osv....
hun har jo begynt å gå på egenhånd, så da er det verdt pengene med ordentlige sko...
ellers hadde vi nok ventet en god stund til..

skoringen kjøpte vi disse og slike sandaler er til gutter og jenter, halvpris pga sommeren er over.

vi kjøpte et par på eurosko [:D]

så har svigermor kjøpt noen støvler(?) til han.. hvor det veit eg ikkje.. men dei var utrulig stygge, og trur neppe at Benjamin får brukt dei før dei er for små.... (kanskje dei plutselig forsvant [;)] mohahah)

vi har også slite en del når det gjelder sko. Frøkna her går ikke ennå,men trenger noe å ha på beina ute i bhg. Bhg anbefalte gortexs,men finner jo ingen som er mindre enn str 20!!
Så vi var å handlet noen gode og varme skin sko i dag,som er vannavstøtende(550kr,men var salg så fikk de for 400kr) de var de eneste paret vi fant i str 19, tilog med de var litt store. også handlet vi et par "jogge"sko som ho kan ha frem til det ble kaldt =)

ORIGINAL: Ammetåka

ORIGINAL: Benjamin sin mamma

vi kjøpte et par på eurosko [:D]

så har svigermor kjøpt noen støvler(?) til han.. hvor det veit eg ikkje.. men dei var utrulig stygge, og trur neppe at Benjamin får brukt dei før dei er for små.... (kanskje dei plutselig forsvant [;)] mohahah)

Hehe =)
Men jeg har funnet ut at støvler er utrolig vanskelige når de er så små. Blir vanskelig og gå med, og de faller ofte av når de krabber.

tviler ikkje på.. og dei må jo få vondt i tåa når dei krabber med støvler [8|] derfor eg ikkje trur at Benjamin bruker dei før dei er for små [:D][:D]

Kian må ha str 21, så ikke vanskelig å finne....men har fra storebror i str 24....så får se om han kan vente til de passer el så får jeg kjøpe et par :)

ORIGINAL: milla83

svigermor var god å ha her i helgen, diskutere med henne ang å handle til sara er jo ingen vits, så fikk anbefalt fra skobutikken å kjøpe sandaler som tøfler i barnehagen pga de gir god støtte bak og oppå hælen, og lufter beina, iforhold til tøfler for de gir ikke den gode støtten bak, som de trenger.
og kjøpte goretex vinter sko, de er dyre 650kr, men utrolig gode og slipper ha ull sokker osv oppi tåler regn osv....
hun har jo begynt å gå på egenhånd, så da er det verdt pengene med ordentlige sko...
ellers hadde vi nok ventet en god stund til..

skoringen kjøpte vi disse og slike sandaler er til gutter og jenter, halvpris pga sommeren er over.

Det er jeg ikke enig i. Det er anbefalt at små barn som nettopp har startet å gå, skal gå minst mulig i sko. Derfor duger like så godt skinntøfler med myk såle samt også vanlige sklisokker gulle fint.

Jeg har tre anbefalinger når det gjelder sko. Superfit som selges på Eurosko, Barnas Hus, osv. Samt Geox og See Kai Run. Alle disse tre er gode og lette sko til små føtter.

Kjøpt Goretex vintersko på økonomisko i str 21, ble anbefalt det der...Alexander har høy rist, så vanskelig å finne sko. Han har ikke begynte å gå enda, men han begynner jo å gå på vinteren (forhåpentligvis), så satset på det.

Vi har kjøpt goretexsko fra sportsbutikk[:)]

ORIGINAL: Ammetåka

ORIGINAL: beibi08

Vi har kjøpt goretexsko fra sportsbutikk[:)]

Var de dyre?

Hadde kostet 700 kr, kostet 100 kr nå[;)]

jeg har kjøpt superfit sko på barnas hus. str 20. er kjempefine på beina til lillegutt. han har også høy rist så har prøvd en del sko. disse var bare supre. synes det var greit med et par gode sko siden han har beg å gå. kjøper vinterstøvler når behovet dukker opp:)

Back
Topp