Sko spm

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Kjøpte sko til A i går, og det eg lurer på: er det lurt å la han øva seg inne? Han går såå rart :P
Eller er det dumt å la han øva seg å gå med sko på? Tenker på sjølve føttene...

Inne nektet han å gå med sko mens ute gikk han bedre og bedre med de :)

B trengte litt tid og tilvenning med sko men det fikk han i bhg og når vi gikk til og fra bilen.. Eg nekter la B blir som nevøene mine som ikkje vet hva det betyr å være ute på tur eller noe...

Ja jeg tenker at det er greit det ikke er så lenge av gangen helt i begynnelsen. Spesielt hvis han går rart - da kan det hende han ikke har helt riktig tyngdepunkt. Det er jo ikke lenge siden han begynte å gå så ville latt han gå uten sko inne

Ja, vi har hatt på skoene litt inne. Ca. 15 min om dagen. Gikk fort at hun ble flinkere til å gå med de. Det går greit på flatmark, men sliter i ulendt terreng.
Blir spent på hvordan det blir å være ute på hytta i påsken:)

Jeg lot frøkna øve inne med skoene på :)

Ja jeg tenker at det er greit det ikke er så lenge av gangen helt i begynnelsen. Spesielt hvis han går rart - da kan det hende han ikke har helt riktig tyngdepunkt. Det er jo ikke lenge siden han begynte å gå så ville latt han gå uten sko inne

Ser ut som ein hund som prøver å riste av seg skoa :P

Jeg øvde ikke noe på det hjemme, men hun bruker dem hver dag i bhg :-) nå går hun uten problemer :-)

Back
Topp