Sko/spedbarnsko

Mirmamm

Glad i forumet
Junibarna 2015
Nå som snuppa snart begynner å gå begynner jeg å tenke på åssen sko jeg skal skaffe henne. Hun beveger seg jo langs møbler osv og begynner å bli lei av å bare sitte i vogna når vi er ute, og jeg orker ikke bære henne hele tiden heller :p
Har sett sånne spedbarnsko av skinn, er det noe som er anbefalt for nygående, kan de brukes ute, eller er de bare fancy tøfler?
Hva tenker dere å begynne med?
Med storebror kjøpte vi sandaler og babysko med såle og støtte i anklene. Men det kjøpte jeg når han var 1 år, snuppa er 10 mnd nå. Usikker :s
 
Vi har sånne fotposer til å bruke i starten. Type stonz eller reima..
Kjøper ikke sko før hun kan gå skikkelig :)

Liker veldig godt superfit som førstesko. Så det blir jeg å kjøpe denne gang og. Veldig god sko som er stabil i ankelen men veldig myk såle og lett.
 
ImageUploadedByBV Forum1459229295.037602.jpg
Til innebruk liker vi kjempegodt skinntøflene fra Bobux:) Bred og fin passform, så foten får god plass, og de sitter veldig godt på foten. Vi har brukt skinntøfler siden han var 4 mnd, og er nå på vårt andre par ettersom han vokste ut av de forrige.. Han står og går stødig i dem, siden han ikke sklir på gulvet:) Vi har et par Superfit skinnsko som skal brukes ute etterhvert.
 
Vis vedlegget 168767
Til innebruk liker vi kjempegodt skinntøflene fra Bobux:) Bred og fin passform, så foten får god plass, og de sitter veldig godt på foten. Vi har brukt skinntøfler siden han var 4 mnd, og er nå på vårt andre par ettersom han vokste ut av de forrige.. Han står og går stødig i dem, siden han ikke sklir på gulvet:) Vi har et par Superfit skinnsko som skal brukes ute etterhvert.
Sånne har vi også til vår jente.. Kjøpt på ebay til 20kr ;-) tenker ordentlige sko til sommern når hun mest sannsynlig går.. (Står, går inntil møbler nå)
 
Bruker superfit sine sko, veldig fornøyd med det merket:) har brukt det til alle tre
 
ImageUploadedByBV Forum1459704713.853384.jpg
Disse har jeg til jentungen :) er kjempe fornøyd! Kravler rundt på gress, i jorda og på terrassen :) prøver å gå rundt også men ikke helt stødig på plenen men på terrassen går det så det suser :)
 
Jeg kjøpte også superfit til vesla nå. Det er det skomerket vi har vært aller mest fornøyde med til jentene.
 
Er det Reima? Hvordan er de i fuktig føre, slik som fuktig gresd ol? :)
Det er reima ja :) ho har brukt de samt en dress som nesten er vanntett på ett halvfuktig gress og det har gått bra. Da har ho hatt strømpebukse pluss ett par ullsokker under. Vet ikke hvor vanntette de er men de tåler ihvertfall litt :) jeg kjøpte str fra 1 år + så ho hadde litt å gå på :)
 
Det er reima ja :) ho har brukt de samt en dress som nesten er vanntett på ett halvfuktig gress og det har gått bra. Da har ho hatt strømpebukse pluss ett par ullsokker under. Vet ikke hvor vanntette de er men de tåler ihvertfall litt :) jeg kjøpte str fra 1 år + så ho hadde litt å gå på :)

Ok, tusen takk for svar :)
 
Back
Topp