Sko/sandal til barnehage

Fiona84

Shrek <3
Oktobermirakler 2013
VIP
Kva slags sko/sandal har ditt barn i barnehagen?
Helst ute etter erfaringar på småbarnsavdeling :)

Brukte mest ecco når han var så liten :-)

Hu brukte skinntøfler i høst, når de ble for små kjøpte jeg kamik ulltøfler. Frøkna elsker dem og vil bruke dem hele tiden hjemme også ☺️

Skinntøffler.

skinntøfler :) Dette så han ikke skal gå med sko hele tiden da det ikke er bra for utviklingen for foten..

Helst bare sokker. Men myke skinntøfler om han vil ha på noe mer :)

Kun Ecco sandaler har blitt brukt som inne sko på min.
Hjemme har vi gulvvarme så her går vi helst barbent

Brukt slike sokketøfler og tatt med meg hjem vanlige tøfflene siden hun bare tok de av seg og satt fast med de

Nå bruker han ull tøfler. Når våren kommer blir det sandaler ;)

Brukte skinntøfler det første året, nå har hun fjorårets sandaler da skinntøflene ble for små..

Hun brukte ECCO sandaler.

Disse har jeg tenkt på. Hvordan er de?

Sent from my iPhone using BV Forum
Kjempefine! De sitter bra på foten siden den er høy og med glidelås (har både hatt de med glidelås foran og på siden. Og så er det antiskli under. Myk nok til at det ikke blir som å gå med skosåle. Isolerer mot vann og snø ved brannalarm. Er ikke for varme, men er ikke helt åpne heller :)

Det beste er at de får gå i bare sokkelesten, men hvis de MÅ ha, så velg tynne skinntøfler, slike myke.
Ofte mange som kryper på småbarn, så veldig vondt for fingrene når det er barn som har tunge sandaler på seg som tramper på.. :S I tillegg er det ikke så lett å sitte å leke med sandaler på.

Han bruker Ecco-sandaler. Han har hypermobile ledd, så han er nødt å ha sko med god støtte.

De to andre har brukt skinntøffler.

Back
Topp