Sko i vognpose?

razika

Februar 14
Februar 2014 - Skjult forum
Dette var ikke noe tema forrige sesong da hun ikke gikk. Men nå lurer jeg på hva dere gjør i forhold til dette? Skoene er jo så møkkete, så vil helst ha bare ullsokker eller lignende i dunposen. Men så vil hun kanskje gå litt... Og om skoene ligger under vognen blir de jo veldig kalde. Lager jeg "problemer" her? :p

Her bruker vi kun posen når hun skal sove, enn så lenge ihvertfall:) har enten på dress hvis vi skal være ute, eller et teppe over beina (har på ytterjakke) hvis vi er på vei til bhg eller butikk:)

Til nå så har han bare hatt beina opp på posen, men etter barnehagen når vi går hjem kan vi bare ikke ha på sko når det blir kaldere :)
Ellers bruker vi vogn lite om vi er ute å leker :)

Har en egen pose jeg bruker til å sitte i med dress og sko midt på vinteren, i tillegg til den hun sover i. Det er en syntetisk pose fra brio. Nå er det ikke så kaldt enda. Sitter på lammeskinn da.

Bruker kun pose til soving.

Bruker aldri vogn lenger nesten. Brukes til soving i barnehagen og hjemme blir det mest innendørs på senteret. Om vi har vært ute i byen bruker jeg bare ett pledd. Voksiposen ligger fast i barnehagen sammen med sovevogna.

Forøvrig ligger skoa stort sett under uansett da han bare tar de av seg. De blir kalde men det bekymrer meg ikke veldig...

Vi triller til og fra barnehagen, bruker ikke sko nedi posen. Sitter heller med bena oppå posen med teppe over bena :) ligger nedi posen når hun sover bare, da uten sko.

Diskuterte det med mannen her om dagen. Er en sånn åpning helt nederst til å for eks ta av og på sko. Det gjør iallfall at hele posen ikke blir full av grus. Men hun kan gjerne sitte i den posen uten sko tenker jeg.

Det er jo så deilig nedi den vognposen når det er kaldt, og selene er jo inni. Så blir litt for stort prosjekt å ta posen ut og inn... Får prøve oss litt fram nå i høst. :)

Hatt aldri brukt sko i pose,hverken med yngste eller eldste :-)
Har de med under vogna om de trengs

Vi bruker bare posen til soving stor sett. På kortere turer og til og fra barnehagen bruker vi en brio sitty uten pose. Har bare uteklær og et lammeskinn. Tenker å bruke akebrett til vinteren.
Skal vi på lengre turer med pose har vi med sko under vogna.

Det er jo så deilig nedi den vognposen når det er kaldt, og selene er jo inni. Så blir litt for stort prosjekt å ta posen ut og inn... Får prøve oss litt fram nå i høst. :)
Jeg har kjøpt en ny pose hvor man ikke trenger å tre i seler, med sånn borrelås-fester.

Har ikke sko, regntøy/dress på i posen. Har de i et egent nett undervognen :)

Back
Topp