Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Viking eller kavat, syns viking sitter best på foten her men det kommer jo an på barnetSandaler ute ser jeg ikke for meg, her i Bergen er det ikke noe varme. Hun går ikke alene enda, så det gjør meg veldig usikker. Vi har fotposer, så de tenker jeg å ha liggende i barnehagen hvertfall. Hun er ganske passiv ute fortsatt, sitter stort sett i ro, men jeg skal kjøpe støvler så hun har. Tips til gode støvler som ikke er så tunge?
Du merker sikkert utover sommeren om hun trenger sandaler.Sandaler ute ser jeg ikke for meg, her i Bergen er det ikke noe varme. Hun går ikke alene enda, så det gjør meg veldig usikker. Vi har fotposer, så de tenker jeg å ha liggende i barnehagen hvertfall. Hun er ganske passiv ute fortsatt, sitter stort sett i ro, men jeg skal kjøpe støvler så hun har. Tips til gode støvler som ikke er så tunge?
Var det magefølelsen min sa også. Da tror jeg at jeg venter med å kjøpe noe som helst, så får fotposene gjøre jobben enn så lenge.Hadde ventet med å kjøpe støvler til hun går ordentlig selv. Kan fint bruke stonz/fotposer frem til hun går selv. Støvler vil bare dette av om hun kryper med de.