Sklei i badekare

Linselusen

Linselusen
Kom hjem fra ferie i dag, etter en smertefull tur hjem med fly :p
I går kveld skulle jeg dusje og sklei i det våte badekaret, og landet heftig på rumpen, og armen tok i mot en god del av støtet på kanten :p.... Men kjenner, utenom de saftige blåmerkene at, jeg får veldig vondt i hoften :/ noen som vet om jeg bør komme meg til kiropeaktor? Eller om det er noen som er åpen på en søndag i Bergens området?

Virker som alt er bra med den lille i hvertfall :D turner og trener karate tydeligvis ;)

Du kan jo vente til å se det litt an, til mandag feks? Hvis smertene ikke gir seg kan det være lurt å ta kontakt med lege/fysio/kiropraktor

Ville sett an til mandag som hun over her skriver.
Håpe det går over. Huff. ikke godt.

Uff..håper du blir bedre til mandag :-)

Ville også sett det an, er ikke unormalt at kroppen blir litt stiv etter et skikkelig fall uavhengig om man er gravid eller ikke

Uff det hørtes ikke noe godt ut :( håper du blir bedre til mandag vis ikke så ville jeg å tatt kontakt med kiropraktor ja :)

Har lege time på onsdag så snakker med legen da tenker jeg... Er vondt enda, men går greit så lenge jeg er grei mot meg selv.... :happy: Jeg er ikke så flink å komme meg til legen med smerter... Har litt for høy smerteterskel, så er ikke så flink å se når jeg må kontakte lege. Hehe
gikk 2 uker med lunge kollaps med førstemann, og gikk ikke til legen før vanlig svangerskaps kontroll :p "hvordan føler du deg?" "Nææææh har litt vondt i brystet og tungpustet, har vært litt forskjølet i ca 2 uker, men formen er grei" endte på sykehuset i nesten to uker...
Såhe ja...

Fikk ett ordentlig smell i hvertfall .... Jeg får veldig skjelden blåmerker, da skal det mye til... Men nå har jeg fått 3 heftige, en på underarmen, en på rumpen, og på siden av foten.... Var der jeg tok i mot støtet.. Haha.. Var en glass vegg på badekaret som jeg sparket løs i farten... Så fikk ett ordentlig smell.. Men det går heldigvis bra da :D

Godt det går bra :) !!

Back
Topp