Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må vel kunne gå an når man også har flere barn. Er vel der det er mest naturlig å være medlem av mer enn èn skjult.Er flere som er medlemmer av to når de har termin rundt månedsskifte. Tror ikke det er noen regel på at det ikke er lov.
Ja, er da medlem av to selvMå vel kunne gå an når man også har flere barn. Er vel der det er mest naturlig å være medlem av mer enn èn skjult.
Har i alle fall ikke lest noen plass at det ikke er lovMente selvfølgelig evt å være medlem av både feb16 og mars16.
At man må kunne være medlem av minst ett per barn, antar jeg uansett at er lov
ÅjaJa, er da medlem av to selvmen regner med ts mente om man kunne være medlem av feks både feb 16 og mars 16 eller om man kun kan velge en av dem. Så lenge man oppfyller kravene kan man vel være med i begge.
Jeg har spurt Tamara, da jeg var tilgangsansvarlig, og hun sa max to pr barn, altså ok med to på et barn om det er naturlig pga termin i månedsskiftet eller barn som kommer for tidlig etc.
Det stemmer jaJeg har spurt Tamara, da jeg var tilgangsansvarlig, og hun sa max to pr barn, altså ok med to på et barn om det er naturlig pga termin i månedsskiftet eller barn som kommer for tidlig etc.