Skjulte grupper...

Lillemy_29

Andre møte med forumet
Kan noen forklare meg hva det greiene der er?
Forstår ingenting..
Hvorfor skjule seg??? ler...

Greia er nok at alt som skrives på forumet her er søkbart på Google, dvs at hvem som helst kan lese det som blir skrevet. Mange lurer kanskje på ting de ikke tør spørre om fordi hvis man forklarer situasjonen kan det finnes kjennetegn som gjør at kjentfolk lett kan identifisere vedkommende, ergo er man ikke så anonym som man kanskje ønsker. I en skjult gruppe er det kun de med tilgang som kan lese hva som skrives.

Et annet poeng er at kanskje har man bekjente/venner på andre forum som man ikke ønsker å dele absolutt alt med?

Litt klokere?

men hvordan får man tilgang , og ja jeg har lest de trådene om det men skjønner ingen ting ????

men hvordan får man tilgang , og ja jeg har lest de trådene om det men skjønner ingen ting ????
Det er visse krav for å bli medlem. Man må ha vært på Babyverden minst en måned og man må ha minst 50 innlegg (tråder eller svar på tråder) på juliforumet.

Oppfyller man kravene må man logge inn på PC eller via nettleser på mobil/nettbrett og følge instruksen i en av trådene på toppen. Husker ikke akkurat hva den heter, men gjetter noe i retning av "slik får du tilgang til skjult gruppe". Får ikke sett etter hva jeg gjorde for jeg er på appen nå.

Etter at krav er oppfylt og instruks er fulgt må man vente på at tilgangsansvarlig godkjenner en. Vet ikke hvor lang tid det vanligvis tar og husker ikke når vår tilgangsansvarlig skulle komme tilbake fra ferie :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg skjønner heller ikke noe av skjult gruppe.. Veit jo heller ikke når jeg har nådd kravene for å bli medlem :(

Back
Topp