Skjult

Mumfies

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
It's gonna be May 2019
Februarbarna 2023
Noen som vet når vi kan få det? Er det noen fra BV som følger med her om når vi kan få tilgang eller er det vi som må etterlyse det?

Vi mangler ca 2.300 innlegg. Så her er det bare å skrive innlegg :p

Vi mangler ca 2.300 innlegg. Så her er det bare å skrive innlegg :p
Vi har et sted mellom 2 200 og 2 300 innlegg nå så vi mangler opp mot 2 800 for å kunne opprette skjult. Men ja, vi må henge i og skrive innlegg :happy:

Jaa, folk må være aktive på leker, så går det fort! :D

Jeg er helt fersk så jeg forstår ikke helt hva dere mener når dere nevner skjult gruppe?
Mener dere skjult gruppe på Facebook da?
Jeg trodde det «bare» var å opprette en gruppe på Facebook og trykke på skjult og at kun medlemmer kan se innholdet i gruppen og hvem som er med i den? Men som sagt så er jeg helt fersk, så det kan være jeg missforstår eller er helt på jordet her

Jeg er helt fersk så jeg forstår ikke helt hva dere mener når dere nevner skjult gruppe?
Mener dere skjult gruppe på Facebook da?
Jeg trodde det «bare» var å opprette en gruppe på Facebook og trykke på skjult og at kun medlemmer kan se innholdet i gruppen og hvem som er med i den? Men som sagt så er jeg helt fersk, så det kan være jeg missforstår eller er helt på jordet her
Vi mener skjult gruppe på forumet. Etter en stund får man et type underforum som man bare får tilgang på dersom man oppfyller kravene med antall innlegg, lengde på medlemsskap osv.
Det er et forum som ikke kan søkes opp på nett og som bare vi kan se.

Back
Topp