Skjult

Sistemann

Forelsket i forumet
hva er egentlig vitsen med skjult forum? Snakker dere som er der om ting som ikke tåler offentligheten? Kjipt at det er så stille på det "vanlige forumet"...

For min del handler det om at jeg er mer komfortabel med å dele bilder og informasjon om meg og lille der ikke alle kan se det :P

Vitsen med skjult er å kunne dele litt mer private ting der, hadde folk holdt seg på forumet og ikke stukket av til for eksempel facebook så ville det heller ikke hvert stille her, men vet mange prøver å legge ut ting her så det ikke skal dø ut til fordel for skjult

Enig med de over. Resten av forumet sniker jo her ;)

Ja...men det er vel ytterst få med fullt navn og bilde på profilen sin også. Så skjønner liksom ikke hvordan folk skal vite hvem folk er (skjønner det med bildedeling da...)

hva er egentlig vitsen med skjult forum? Snakker dere som er der om ting som ikke tåler offentligheten? Kjipt at det er så stille på det "vanlige forumet"...

Vitsen er jo den at man skal kunne føle seg åpen for å dele ting man ikke kan søke opp :-) Heldigvis så er det ikke nødvendig å søke om tilgang til skjult om man føler at det er så "bortkastet" :-D Da kan man holde seg unna og heller holde seg til åpent :-) Dette med skjult forum hadde de ikke når jeg fikk min første i 2007 og mine to andre i 2010 og 2013 så jeg føler selv at det er ett veldig godt initiativ fra admin på babyverden :-)

Ja...men det er vel ytterst få med fullt navn og bilde på profilen sin også. Så skjønner liksom ikke hvordan folk skal vite hvem folk er (skjønner det med bildedeling da...)
Men med få ting kan man fort finne ut hvem som sitter bak den profilen.
Har selv funnet et søskenbarn her inne med minimal informasjon, gamle klassekamerater osv
Ei fra gamle termin forumet følte seg litt fri til å fortelle om ting svigers gjorde men det fant de ut og skapte en del problemer selvom det hun skrev ikke var ille, så skjult forum er veldig godt for oss som bruker forumet aktivt og vil dele mer enn generelle ting eller bare spørre om ting

Jeg skjønner hvem mange er utifra hva de skriver. Syns egentlig nesten alt burde vært på skjult forum / innlogget.

Hvordan får man tilgang til sjult forum?:)

Back
Topp