Skjult..

Jeg er der :)

Er ikke på sjult, tror ikke jeg har nok innlegg til å komme med :)

Skjer det mer der tro?? Kommer nok aldri til å gå nok innlegg... Så bare lurte!

skjer ikke så mye mer der enn her. Men vi prater mer om private ting som ikke hele verden trenger å vite. Bare oss januar jentene:)

Eg holder meg stort sett nesten berre på skjult, orker ikke at alle mine svar her på åpent skal kome opp når folk googler etter ulike tema me er innom og "snakke" om her.

Er ikke på sjult, tror ikke jeg har nok innlegg til å komme med :)
Om alle dine innlegg er her inne på januarforumet så har du nok innlegg til å kome inn ;) Er berre 50 innlegg som skal til! + stå på terminliste + medl ein mnd før du får kome inn :)

Jeg er heller ikke på sjult. Vet ikke hvordan jeg kan se om jeg har nok innlegg på tlf. Bruker kun babyverden pr tlf;-)

Jeg og er stort sett på skjult. Greit å kunne lufte ting, eller lette sitt hjerte uten at det kan googles etter...

Noen som vet hvordan vi kan være med i sjult? ;-) er det tilgjengelig for oss som kun bruker app?

Niks. Er her og laget eget facebookgruppe. Det der skjulte greiene blir for tåpelig.

Jeg syns den skjult gruppa her er veldig kjekk å ha. Jeg vil gjerne holde meg helt anonym og da syns jeg Facebook-gruppe er litt for "offentlig" :) I skjult gruppe her på BV kan man dele spørsmål og opplysninger og fremdeles være annonym for de som er i gruppa!

Hvis man trenger mer enn 50 innlegg her på jan, og ha vært medlem mer enn 1 mnd så oppfyller jeg kravene, men hvordan kommer jeg med?

Hvis man trenger mer enn 50 innlegg her på jan, og ha vært medlem mer enn 1 mnd så oppfyller jeg kravene, men hvordan kommer jeg med?
Gi en beskjed til MammaLykke :) hun ordner for deg/dere!

Back
Topp