skjult nr

Vet ikke, kan ikke huske sist jeg ble ringt med skjult nr.

nei

ja, hvorfor ikke? [8|]

ORIGINAL: Astra.

ORIGINAL: MetalMom

Nei. Jeg liker virkelig ikke å prate i telefonen, har telefonskrekk, og enda verre er det når folk ringer med skjult nr. [&:]

Helt lik! bruker tlf så og si aldri, har den kun med for at mannen min kan nå meg. Og hvis noen ringer med nr jeg ikke kjenner så får jeg helt angst.
kjedelig, i disse mobil-tider.

Godt jeg ikke er alene... Monster-telefonangst ja!

Ringer telefonen, så svarer jeg.

Nope, kan de ikke identifisere seg så er det ikke så viktig å prate med meg[;)]

Jeg ble gjentatte ganger oppringt av en psykopatfyr som var gift med venninna mi og trua på livet hvis jeg ikke gjorde som han sa og brøt kontakten med diverse venner av oss (som hadde avslørt han som den gærningen han var) osv osv, og det var alltid fra skjult nr.
Siden tar jeg ikke tlf fra skjult nr, jeg klarer det bare ikke, selv om jeg tviler på at det er han. Bare så ekkelt å ikke vite hvem det er. [&:]

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: Kranglefanten

Legevakten ringer med skjult nr...just so u know[8D]

Dumt for dem[;)] Sist jeg ble oppringt av legevakten pga ei venninne som var snydens og ute av stand til å prate for seg, så hadde dem ikke skjult nr iallfall. Sykehuset ringte heller ikke med skjult nr, ei heller politiet da jeg ble spurt om å komme ned for å avgi vitne forklaring.

enig med deg der ja!! :) men som lissyjane sier, at legevakten kan ringe med skjult nr, (noe jeg synes er KJEMPEIDIOTISK at de gjør) så ringer de vel opp igjen om de ikke får tak i meg..  

Vet ikke hva jeg skal svare. Både ja og nei. Som regel nei. Men av og til tar nysgjerrigheten overhånd...

nei som regel gjør jeg ikke det. bare når ungene ikke er med meg.
Her ringer ikke lege vakten og sykehus med skjult nr. vet ikkje ka politiet gjør. 
og dessuten har jeg person svar så de kan jo legge i gjen en beskjed hvis det e noe viktig.

Det må være lokale forskjeller.. Her ringer verken legevakt, sykehus eller politi med skjult nummer! Men de ringer med "hovednummeret" så om en prøver å ringe opp kommer en bare til sentralbordet (som ofte kan være ubemannet utenom kontortid)..

Legevakten ringer med skjult nr...just so u know[8D]

Dumt for dem[;)] Sist jeg ble oppringt av legevakten pga ei venninne som var snydens og ute av stand til å prate for seg, så hadde dem ikke skjult nr iallfall. Sykehuset ringte heller ikke med skjult nr, ei heller politiet da jeg ble spurt om å komme ned for å avgi vitne forklaring.

Synd for deg om det har skjedd noe med mannen eller ungene[;)]

Som sagt, her ringer ikke sykehus, politi ol. med skjult nr. Om de har noe å si, kan de legge igjen en beskjed på svareren. Den sjekker jeg når det piper inn melding om det. Så info får jeg uansett.

Men så har jeg satt opp foreldrene mine som nærmeste pårørende, samme har mannen...så tja..jeg veit ikke jeg[;)]

Her ringer ikke politi, legevakt og sykehus med skjult nummer, så det er ikke noen problemstilling... Jeg telefonterroriseres også av en som har skjult nummer, så telefonen kan ringe opp til 20 ganger på et par timer..., så jeg har ikke på lyden på hustelefonen, og svarer ikke på skjult nummer lenger

ORIGINAL: maryjoleen

aldri. svarer ikke om jeg ikke kjenner nummeret heller.

ikke jeg heller

jeg har skikkelig telefonangst [&:]

men hender at sambo eller søstera mi tar den for meg [8D]

ORIGINAL: Lisa..

Svarer ikke på skjulte nummer, og nummer jeg ikke kjenner sjekker jeg før jeg svarer.

Samme her[;)]

ORIGINAL: Lisa..

Svarer ikke på skjulte nummer, og nummer jeg ikke kjenner sjekker jeg før jeg svarer.

Jeg gjør akkurat det samme.

Back
Topp