Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker ikke appenAppen e tøven(hvis du bruker den), ikke alltid skjult dukker opp.
Trodde jeg også det var 10Er det ikke bare ti?Eller er jeg glemsk igjen?
Sitat fra innlegg festet på toppen av skjult:Hvor mange innlegg skal det være i mnd?
Plutselig finner ikke skjult, trodde hadde nok jeg .![]()
Men hvis du ser under nicket til Malala så står det ikke Januar 2017. Så hun har mistet tilgangSitat fra innlegg festet på toppen av skjult:
Hei, minner om kravet på 10 innlegg/svar på tråder i måneden for å beholde tilgang til skjult forum!
Dette er 10 innlegg/svar innpå skjult forum.
Dere kan sjekke deres aktivitet via denne linken: http://forum.babyverden.no/search/
Skriv inn brukernavnet ditt.
Velg den 1 i måneden vi er i ved boksen nyere enn, så velger du skjult forum for januar 2017, husk å huke vekk hele forumet, trykk så på søk, så får du opp hvor mange innlegg du har i den aktuelle måneden.
Edit: Du står på listen over de med tilgang Malala. Prøv å logge ut og inn igjen![]()
Ser ikke det på appen [emoji53] Jeg tok for gitt at listen var oppdatert. Bra du retter opp!Men hvis du ser under nicket til Malala så står det ikke Januar 2017. Så hun har mistet tilgang
Et vell ikke alltid lett å være oppdatert til enhver tidSer ikke det på appen [emoji53] Jeg tok for gitt at listen var oppdatert. Bra du retter opp!
Hvis det er 10 innlegg, da burde jeg ha tilgang. Hvem skal jeg sende meld til da?Men hvis du ser under nicket til Malala så står det ikke Januar 2017. Så hun har mistet tilgang
Gutt2015Lille2017Hvis det er 10 innlegg, da burde jeg ha tilgang. Hvem skal jeg sende meld til da?
Det er meg, men du hadde bare seks innlegg på skjult forum i mai måned, se bilde vedlagt [emoji846]Hvis det er 10 innlegg, da burde jeg ha tilgang. Hvem skal jeg sende meld til da?
Trodde 10 innlegg gjaldt uansett hvor...Det er meg, men du hadde bare seks innlegg på skjult forum i mai måned, se bilde vedlagt [emoji846]![]()
Er innpå skjult forumTrodde 10 innlegg gjaldt uansett hvor...
Ja ja sa vet vi det også![]()
Trodde jeg også første gang jeg ble "kasta" ut [emoji23]Trodde 10 innlegg gjaldt uansett hvor... [emoji14]
Ja ja sa vet vi det også![]()