Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Beklager. Vet ikke hvem som styrer med det. Skjer lite det nå da… ikke så ofte noen skriver der. De fleste mister sikkert tilgangen etter hvert på grunn av inaktivitet uansettIngen som vet?![]()
Er det noen som kontrollerer dette da? Jeg har inntrykk av at det ikke er detBeklager. Vet ikke hvem som styrer med det. Skjer lite det nå da… ikke så ofte noen skriver der. De fleste mister sikkert tilgangen etter hvert på grunn av inaktivitet uansett![]()
![]()

HeiHei. Jeg hadde termin i april, men jenta vår kom 10 uker før tiden, i februar måned. Er det mulig å bli med i skjult gruppe her også?![]()

Gutten min er også født i februar, men jeg vil ikke i denne gruppen fordi babyen min utvikler seg ikke samme måte som en som er født i februar og til termin. Jeg har barselgruppe som til hører til babyen min sin termin gruppe. Det sa både legen min og helsesøster at jeg skal ikke måle sønnen min mot februar babyer.Håper at det går bra med babyen dinHei. Jeg hadde termin i april, men jenta vår kom 10 uker før tiden, i februar måned. Er det mulig å bli med i skjult gruppe her også?![]()