Skjult gruppe

Milla345

Forelsket i forumet
Aprilspirene 2025
Hei. Jeg hadde termin i april, men jenta vår kom 10 uker før tiden, i februar måned. Er det mulig å bli med i skjult gruppe her også? ❤️

Beklager. Vet ikke hvem som styrer med det. Skjer lite det nå da… ikke så ofte noen skriver der. De fleste mister sikkert tilgangen etter hvert på grunn av inaktivitet uansett :laughing002 ;)
Er det noen som kontrollerer dette da? Jeg har inntrykk av at det ikke er det :hilarious:

Hei. Jeg hadde termin i april, men jenta vår kom 10 uker før tiden, i februar måned. Er det mulig å bli med i skjult gruppe her også? ❤️
Hei :) du må vel ha nok innlegg for å kunne bli med i skjult her og, vil anbefale å svare på tråder og bruke leketrådene som hjelp :bookworm:

Gutten min er også født i februar, men jeg vil ikke i denne gruppen fordi babyen min utvikler seg ikke samme måte som en som er født i februar og til termin. Jeg har barselgruppe som til hører til babyen min sin termin gruppe. Det sa både legen min og helsesøster at jeg skal ikke måle sønnen min mot februar babyer.Håper at det går bra med babyen din :Heartblue

Back
Topp