Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I første runde kanskje 3?5? Regner med det uansett vil bli et par favoritter som vi kan ta med i ‘finalen’Ja, ser ut som vi kan bestemme det selv. Skal vi kunne stemme på 1 eller 2, eller så mange vi vil?
Enig. Dersom det er mangen forslag kan man godt stemme på flere først også tar man en finale med topp fem eller noe?I første runde kanskje 3?5? Regner med det uansett vil bli et par favoritter som vi kan ta med i ‘finalen’
Ja, jeg ordner nå, så ser jeg ang. tall osv, har ikke sett sånn veldig over navnene, bare talte - dette blir bra!Haha oi ja, vi kan evt ta en annen avstemning om evt årstall/ tegn senere, tenker hvis forskjellen på to er «november 25» og «november» om det snevrer ned antallet litt?
En del er jo ikke så stor forskjell på så med så mange alternativ er det kanskje greit man kan stemme på minst 5?
Godt jobba!!Da er avstemningen ute! Det viste seg at det var kun 30 mulige valg, så måtte velge bort noen få - håper ingen blir lei seg av den grunn! Fant ikke ut det før jeg ikke fikk opp flere valg til slutt..![]()
Takk for at du tar initiativ MindelDa er avstemningen ute! Det viste seg at det var kun 30 mulige valg, så måtte velge bort noen få - håper ingen blir lei seg av den grunn! Fant ikke ut det før jeg ikke fikk opp flere valg til slutt..![]()

Ja, kan ikke du lage en?Skal vi også ta en avstemning på farge på banner? Hentet denne fra oktober forumet sine avstemning. Vis vedlegget 456448
Jepp!Ja, kan ikke du lage en?
Oktober har to ser jeg, så regner med det er greit med to uansett. Håper du blir med helt til november! Det må jo gå bra med dereNå ser jeg det står "en av dere" ang tilgangsansvarlig, vi hadde flere sist. Men da må det være bare en nå kanskje![]()

Ah, flott, om noe flere vil gi et pipOktober har to ser jeg, så regner med det er greit med to uansett. Håper du blir med helt til november! Det må jo gå bra med dere![]()
Satser på å være til november