Skjult gruppe

Ja, ser ut som vi kan bestemme det selv. Skal vi kunne stemme på 1 eller 2, eller så mange vi vil?

Ja, ser ut som vi kan bestemme det selv. Skal vi kunne stemme på 1 eller 2, eller så mange vi vil?
I første runde kanskje 3?5? Regner med det uansett vil bli et par favoritter som vi kan ta med i ‘finalen’

Skal se på det! Om ingen andre føler seg kallet, selvsagt! Bare å ordne, førstemann :headphone: :)

Haha oi ja, vi kan evt ta en annen avstemning om evt årstall/ tegn senere, tenker hvis forskjellen på to er «november 25» og «november» om det snevrer ned antallet litt? :)

En del er jo ikke så stor forskjell på så med så mange alternativ er det kanskje greit man kan stemme på minst 5?

Haha oi ja, vi kan evt ta en annen avstemning om evt årstall/ tegn senere, tenker hvis forskjellen på to er «november 25» og «november» om det snevrer ned antallet litt? :)

En del er jo ikke så stor forskjell på så med så mange alternativ er det kanskje greit man kan stemme på minst 5?
Ja, jeg ordner nå, så ser jeg ang. tall osv, har ikke sett sånn veldig over navnene, bare talte - dette blir bra! :)

Da er avstemningen ute! Det viste seg at det var kun 30 mulige valg, så måtte velge bort noen få - håper ingen blir lei seg av den grunn! Fant ikke ut det før jeg ikke fikk opp flere valg til slutt.. :(

Da er avstemningen ute! Det viste seg at det var kun 30 mulige valg, så måtte velge bort noen få - håper ingen blir lei seg av den grunn! Fant ikke ut det før jeg ikke fikk opp flere valg til slutt.. :(
Godt jobba!! ❤️

Takk for at du tar initiativ Mindel :Heartred

Skal vi også ta en avstemning på farge på banner? Hentet denne fra oktober forumet sine avstemning. IMG_6962.jpeg

Jeg ser ene står som "november", her må resten ramlet ut. Fikk ikke til å endre fra mobil, og PCn er tom for strøm :knegg: :facepalm: Men vi har vel nok av valg her :hilarious:

Vi trenger også tilgangsansvarlige, jeg er allerede det, så kan godt være det for denne gruppen og. Ansvaret blir å være mellommann mellom medlemmene og forumansvarlig. Brukere som ønsker tilgang til vårt skjulte forum tar kontakt med oss, vi ser at de fyller kriteriene (har Nick, 50 innlegg, vært registrert en måned osv). Og vi tar det videre til et tilgangsansvarlig-forum. Vi sjekker også at medlemmene med tilgang fyller kriteriene underveis, det skal være aktive medlemmer. Så har kan tilgang må man også være der, en måned uten innlegg f.eks så gir max beskjed om at vedkommende skal miste tilgangen (kan søkte igjen selvsagt). Ikke nazi altså, men vi har litt skjønn selvsagt :happy:

Siden jeg ikke er helt sikker på om jeg får følge dere til november er det sikkert greit at vi er to til? Noen som ønsker?

Nå ser jeg det står "en av dere" ang tilgangsansvarlig, vi hadde flere sist. Men da må det være bare en nå kanskje :bag:

Nå ser jeg det står "en av dere" ang tilgangsansvarlig, vi hadde flere sist. Men da må det være bare en nå kanskje :bag:
Oktober har to ser jeg, så regner med det er greit med to uansett. Håper du blir med helt til november! Det må jo gå bra med dere :Heartred

Back
Topp